Mener på ingen måte hardcore stisykling. Som nevnt vil den i all hovedsak bli brukt til bysykling og landevei, men fint om den ikke kollapser om du skulle finne på å sykle over et lite jordstykke, en pen sti inn til et lite vann eller en fin grusvei som det er en del av i området. Er i den situasjon at jeg bor på enden av en norsk småby som grenser til "landet". Så det blir i hovesak sykling til biblioteket og lignende, forhåpentligvis med et innslag av helgeturer til de lokale "fjellene" og småvannene som det finnes en del av i området.
Det jeg mener er en god pris i forhold til det generelle prisnivået.
(Single-speeden til Specialized, Langster, selges for rundt 6,500 her, villedende pris er 8000. Det tilbudet finner jeg å være søppel all den tid veiledende pris er rundt 800 dollars i USA og i underkant av 450 pund i england (alt fritt fra hukommelsen). 5000 hadde slik jeg ser det vært en god pris, 4-4,500 hadde følgelig vært et greit tilbud. Om dere ser hva jeg mener.
Selvfølgelig er at en finner en sykkel en trives med viktigere enn hvor mye rabatt en får, men familiesyndromet sitter hardt.