Sykkelsesongen 2011

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Har endelig en Campa Veloce kompaktkrank i aluminiumsfinish på vei til fruens fiine gamle stål-Colnago. Etter Styrkeprøven skal vi sykle sammen igjen. Det blir kos. Er noen bakker her som er langt hyggeligere å sykle opp med 34x26 enn med 39x26. Jeg tror ikke det er noe problem for henne at største utveksling blir korte 50x13, siden hun synes Ernestos kreasjon er skummelt rask utfor, pingla.

    ---

    Hipp hurra for Edvald, som endelig skadefri tok 1. etappe i Bayern Rundfahrt i går.



    Krysser fingrene for at Thor også kommer i gang snart. Vi trenger sårt rankingpoeng til OL.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Andreas skrev:
    corydoras skrev:
    lite teknisk spørsmål.
    Ønsker å bytte ut dempegaffelen min i en med lock out.
    er det noe teknnsk å tenke på annet enn at den passer hjulstørrelsen min og at den tar skivebrems?
    Mvh Morten
    Jepp. Ramma er laget for en viss str demper/ gaffel. Du vil ikke bli sittende å se på skyene, heller ikke ned i asfalten, for nå å sette ting på spissen. 80mm og 100mm vandring er mest vanlig til mtb, 100mm kan bli mye. Håper noen med mer peiling kan fylle på litt ettersom dette er litt rusten kunnskap for min del.
    Litt rusten, ja. ;) Du skal lete lenge for å finne selv en ren XC-sykkel som selges med under 100mm vandring i dag.

    Det er ikke egentlig vandringen i seg selv som betyr noe, men gaffelens aksel til krone-mål (Men gafler med lik vandring har gjerne omtrent samme A-K-mål også.)

    Kjøper du for lang eller for kort gaffel, endrer du rammegeometrien og kjøreegenskapene til sykkelen. Hvis du ikke VET hva du vil endre, så kjøper du gaffel med samme lengde som den originale/som den ramma er konstruert for.

    For lang gaffel gir dessuten økt belastning på sammenføyningen mellom styrerør og over- og underrør, og du vil IKKE at sykkelen skal knekke der. Forøvrig går all garanti ut vinduet med lengre gaffel enn originalt, i tillegg til det med geometrien, for høyt krankhus og følelsen av å sykle "på stylter".
     

    andreas

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.10.2003
    Innlegg
    2.368
    Antall liker
    151
    Flott at du fyller inn, Dazed.
    Forøvrig kan man også vurdere stiv gaffel om man kjenner et sterkt behov for lockout på dempern sin. Mye av dempingen på en mtb ligger jo i mengden luft i hjulene! Kjørte selv noen år med stiv gaffel på jobbsykkelen men byttet etterhver tilbake til demper. Er blitt såpass gammel og sur om morgenen at is, snø og ruglete føre om vintern ikke går uten. Og såpass lat at jeg ikke gidder å bytte frem og tilbake ;D.
     

    corydoras

    Medlem
    Ble medlem
    25.04.2010
    Innlegg
    32
    Antall liker
    0
    Takker for meget utfyllende svar, jeg får se meg litt rundt, men vurderer også å gi demperen en sjans til med litt service, mye glede i å skru på en sykkel og få ett godt resultat.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    For protokollen:

    Lockout er en oppskrytt og ofte helt unødvendig - ja faktisk negativ - funksjon. Den bør kun brukes når man må stå og tråkke (spurter og bakker) OG underlaget er relativt jevnt.

    I alle andre tilfeller gir det å la en dempegaffel faktisk gjøre jobben sin utelukkende fordeler. Det ødelegger ikke tråkket, og stjeler ikke energi.

    (Hvis noen er vrange nok til å ikke ta mitt ord for det, skal jeg grave frem noen linker til diskusjoner om temaet på terrengsykkel.no, men det får bli senere.) ;)

    Edit:

    Her er'n:

    http://terrengsykkel.no/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=960351
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.149
    Torget vurderinger
    7
    Noen som har tips til hvordan man bør kle seg på kristiansand - hovden. De har meldt regn og ca 4-7 grader.
    Vil det holde med skotrekk, lange ben, bib, lang ulltrøye, sykkeljakke, regnjakke, og lange hansker. Og selvsagt buff på hue og i hals.
    Er langt som faen, så er usikker........
    Tips mottas med takk.
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg antar at du er i stand til å holde intensiteten oppe hele turen.

    Mine tips:
    Dropp regnjakka. Den hindrer kroppen å puste. I stedet bruker du en vindvest.
    Er usikker på sykkeljakka. De er ofte litt vide, og aerodynamikk er viktig. Jeg foretrekker kortermet trøye og armvarmere.
    Ull under, som du skriver, gjerne to lag. Dytt ulltrøyene godt nedover rompa slik at de overlapper puta i biben såvidt.
    Tynne Ulvangsokker i stedet for sykkelsokker.
    Sykkellue under buffen. Den skyggen er gullgjev i regnet.
     
    R

    rico

    Gjest
    Enig; dropp regnjakka, det er viktigere med vindtett enn vanntett. Windstopper puster mye bedre enn vanntette stoff. Med det været der ville jeg også brukt ull underst, du vil ikke fryse selv om det blir vått men pass på potensielle gnage områder, våt ull gnager bra...Ville også brukt enn tynn windstopper hjelmlue under hjelmen, spesielt over ørene. Og ikke glem hansker, kalde fingre er et he....

    Fin tur det der, stort sett bare oppover i noen og tyve mil, tøfft gjort, jeg skal KJØRE der til helgen så jeg tuter..
     

    janghell

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Innlegg
    665
    Antall liker
    325
    Torget vurderinger
    11
    thomand skrev:
    Noen som har tips til hvordan man bør kle seg på kristiansand - hovden. De har meldt regn og ca 4-7 grader.
    Vil det holde med skotrekk, lange ben, bib, lang ulltrøye, sykkeljakke, regnjakke, og lange hansker. Og selvsagt buff på hue og i hals.
    Er langt som faen, så er usikker........
    Tips mottas med takk.
    He he,skulle akkurat til å skrive samme spørsmål :)
    Er regnbukse aktuelt? Har en veldig tynn norrønna sak, som er ganske ok, men er jo bedre å sykel uten den da. Men liker ikke å fryse...
     
    J

    J.J

    Gjest
    RoDa skrev:
    Sykkelen er full av reflekser..... :p
    Foran, bak, på eikene og på pedalene.... ::)

    Eventuelt, hvilke lys bruker dere?

    R
    Det kommer jo litt ann på om kona di vil ha deg hjem og da .... ::) ;D ;)
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    252
    Torget vurderinger
    1
    RoDa skrev:
    Merida er i hus! Vet ikke om jeg skal gå å legge meg, eller bare sitte å se på henne....... :)

    Sykkelen er full av reflekser..... :p
    Foran, bak, på eikene og på pedalene.... ::)

    Hvor mange er det som bryr seg om dette:
    http://www.vegvesen.no/Fag/Trafikk/Trafikksikkerhetskampanjer/Bli+sett/Pabudt+utstyr

    Eventuelt, hvilke lys bruker dere?

    R
    Få av refleksene fort som faen :eek: lys? bruker kun lys på sykkeln når jeg skal sykle i mørket, bruker en snapp on lykt på styret og rødt blinkende rundt setepinnen.

    Destiny.. :)
     

    Destiny

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.03.2007
    Innlegg
    2.303
    Antall liker
    252
    Torget vurderinger
    1
    Denne lille tube lykta lyser veldig bra, og er lett og ta av og på styret. Løp og kjøp!

    Destiny.. :)
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    janghell skrev:
    thomand skrev:
    Noen som har tips til hvordan man bør kle seg på kristiansand - hovden. De har meldt regn og ca 4-7 grader.
    Vil det holde med skotrekk, lange ben, bib, lang ulltrøye, sykkeljakke, regnjakke, og lange hansker. Og selvsagt buff på hue og i hals.
    Er langt som faen, så er usikker........
    Tips mottas med takk.
    He he,skulle akkurat til å skrive samme spørsmål :)
    Er regnbukse aktuelt? Har en veldig tynn norrønna sak, som er ganske ok, men er jo bedre å sykel uten den da. Men liker ikke å fryse...
    Unngå alt 1) som hindrer hudens naturlige funksjon og 2) blafrer i vinden. En regnspesifikk sykkelbukse som Endura Stealth kan vurderes.
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.541
    Antall liker
    11.560
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Krampe/vondt i tærne (nummenhet etc.) når jeg bruker sykkelsko. Hva gjør jeg? Skoene er gode i seg selv synes jeg. Er det noen justeringer? Andre sokker? Ikke stramme dem så mye?
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.149
    Torget vurderinger
    7
    Valentino skrev:
    janghell skrev:
    thomand skrev:
    Noen som har tips til hvordan man bør kle seg på kristiansand - hovden. De har meldt regn og ca 4-7 grader.
    Vil det holde med skotrekk, lange ben, bib, lang ulltrøye, sykkeljakke, regnjakke, og lange hansker. Og selvsagt buff på hue og i hals.
    Er langt som faen, så er usikker........
    Tips mottas med takk.
    He he,skulle akkurat til å skrive samme spørsmål :)
    Er regnbukse aktuelt? Har en veldig tynn norrønna sak, som er ganske ok, men er jo bedre å sykel uten den da. Men liker ikke å fryse...
    Unngå alt 1) som hindrer hudens naturlige funksjon og 2) blafrer i vinden. En regnspesifikk sykkelbukse som Endura Stealth kan vurderes.
    Fikk handlet meg lang vindtett og vannavstøtende sykkelbukse fra pitbull i dag. Har troen på den. Kjøpte også hjelmlue og hansker av ettellerannetpropylen (våtdraktstoff)
    Jakka er pakket med fyrstekake og bars, så nå er jeg klar for avgang.
    Legger meg og satser på at eii god natts søvn gjør underverker :)
    Regnvær og kulde: BRING IT ON BIATCH ;D ;D
     
    A

    AK27

    Gjest
    Valentino skrev:
    AK27 skrev:
    110 psi i dekka er drepen for kroppen min på dårlig asfalt. Har en Specialized singlespeed/fixie bygd i samme legering på tilsvarende dekk, og det er noe helt annet selv med samme mengde luft i dekkene, så jeg tror det er kontruksjonen?
    Jeg veier 73 kg og kjører normalt med 95/100 psi foran/bak.
    Er ikke uvanlig at standarddekk på ferdigsykler er noen harsktrullende fælinger heller.
    Nyere tester viser at 25 mm dekk ruller bedre enn 23 mm. Et 25 mm dekk kan kjøres med lavere trykk, er mer komfortabelt, og mindre utsatt for kanslagspunkteringer. Want to win-win-win?
    Godt tips. Ved nærmere ettertanke er eiken på den nye sykkelen lagt radial eller hva nå enn det heter (rette), mens de på det andre hjulsettet er lagt på eller annen kryssmåte, noe som også kan spille inn. Men det med dekkene var et hett tips. Har noen vittoriadekk liggende som jeg kan teste. Får se litt nærmere på dekk når det blir på tide å gjøre nye innkjøp. Takk for kyndige innspill!
     

    janghell

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Innlegg
    665
    Antall liker
    325
    Torget vurderinger
    11
    5:53:22 fra kristiansand til hovden :eek:
    Nå er jeg sliten og kjempefornøyd!
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Det skjønner jeg godt! :) Hvordan ble vær, vind og komfort?

    bambadoo skrev:
    Krampe/vondt i tærne (nummenhet etc.) når jeg bruker sykkelsko. Hva gjør jeg? Skoene er gode i seg selv synes jeg. Er det noen justeringer? Andre sokker? Ikke stramme dem så mye?
    Ja. Når du blir varm utvider foten seg. Forsøk å slakke på spennen/remmen nærmest ankelen.

    --

    Satt i et stort Ottestadfelt rundt Randsfjorden i dag. 152 km på 4:10. Kontrollert og effektiv kjedekjøring i krevende kupert terreng. Og fint vær! 30 til start i pulja, og kun 4 klarte ikke tempoet. Litt imponert av det jeg.

    Dagens lille artighet: Under oppvarmingen så et par av oss en rytter komme nedover rundt en sving i fullt Team Sky-antrekk. Normalt er jeg liga hållen til amatører i proffdrakter, men han her var faktisk litt kul, for kan liknet på Arvesen himself.
    Tilbake i startområdet etterpå annonserte de at både Gabba og Kurt-Asle kjørte rittet. Vi måtte glise litt da.
     

    janghell

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Innlegg
    665
    Antall liker
    325
    Torget vurderinger
    11
    Valentino skrev:
    Det skjønner jeg godt! :) Hvordan ble vær, vind og komfort?
    Fint vær i ett par timer så begynte det å regne litt. På slutten av løpet regnet det ganske bra.
    Hadde lett medvind mesteparten av løpet.
    Droppet regnbuksen.
    Hadde ull underst både oppe og nede, kort shorts/trøye, lange armer/ben, og til slutt en tynn sykkeljakke.
    På bena hadde jeg neopren trekk og ett regntrekk utenpå der igjen.
    Hadde med meg en tynn regnjakke men det ble ikke til at jeg tok den på. På den siste 1-1,5 timen var jeg ganske kald. Begynte å miste følelsen i fingrene.
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Hei igjen.

    Litt tilbake til det med setback på sadelpinne. Er det å anbefale å ha litt setback (25mm kanskje) om man er høy? Det vil si 191cm.

    Er det kanskje andre faktorer som spiller inn her?

    Mvh. Ole
     

    janerlen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.11.2003
    Innlegg
    273
    Antall liker
    16
    Torget vurderinger
    3
    Det er å anbefale at du bruker den setepinnen du trenger, for å få setet der du vil ha det.

    De aller fleste har setback på racersykler. 15-20 mm er normalt.

    Er man lang, og sitter høyt, vil setet automatisk komme langt bak kranken.

    Rammestørrelse, seterørvinkel, beinlengde og personlige preferanser mm spiller inn på hvor setet ditt bør stå. Normalt plasseres setespissen 50-90mm bak senter krank. Typisk for en på 191 vil være 7-9 cm. Sjekk dette.

    Jeg er 181 cm, har korte bein, og liker lange rammer med lavt styre. Sitter derfor bare 55mm bak loddelinje krank, og trenger følgelig ingen setback.
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Du er et typisk eksempel på at tommelfingerregelen ikke alltid gjelder, janerlen.
    Jeg er 184 med laaange bein, og i tillegg har jeg laangt lårbein og liker å ha kneet ganske så langt bak. Motsatt av deg, nærmest. Så galt kan det gå:



    Olbor: Setback/ikke setback er kun en hjelp til å få ditt kne på riktig plass over pedalakslingen for deg . Går du tom for seteskinne den ene eller andre veien er det på tide å vurdere å endre setback. Ikke før.
     

    thomand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Innlegg
    4.634
    Antall liker
    1.149
    Torget vurderinger
    7
    Tilbake fra hovden, men ikke helt fornøyd. Fikk voldsomt med kramper etter ca 14 mil, og etter 17 så måtte jeg gi meg. Men, jeg var fornøyd med å komme de 17 milene på litt under 5,5 time.
    Prøver igjen neste år, hvor forhåpentligvis formen ikke er ødelagt av dårlige lunger.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Angående setback: Gjelder fortsatt regelen om loddlinje fra senefestet under kneskåla til pedalakslingen? Tror det er sånn ca. der jeg endte.

    Dette kan forresten ha mye å si for tråkkteknikk/spinn. Jeg satt en stund litt langt bak pga. at setet skled bakover i setepinnen. Det var umulig å få opp tråkkfrekvensen uten å huske opp og ned. en snau halvcentimeter frem, og beina gikk helt fint.

    Sikkert et spørsmål om smak, behag, muskler og knolker...
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Regelen gjelder som et godt utgangspunkt nå for tiden. Man har funnet ut at det er
    Zomby_Woof skrev:
    et spørsmål om smak, behag, muskler og knolker...
    Man skal bare ikke kompensere for at det er for langt frem til bremsehåndtakene med å flytte setet framover. Det er den åttende dødssynd.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Ahem... "Knolker".... Lurer på hvor i kroppen disse sitter. :D
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Godt det ikke bare er jeg som taster i vildensky. ;D


    Så var det morsomste 3-ukersrittet slutt for i år.



    Godt det bare er litt over 11 måneder til det er på'n igjen. Imens skal jeg bruke denne en del:

     

    xerxes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    11.252
    Antall liker
    6.936
    Sted
    Holmestrand
    Ja vel, Contador vant giroen.
    Jeg klarer ikke helt å glede meg verken over konkuransen eller resultatet når ting er som de er.
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Samme her, xerxes.

    Jeg har ikke sett på årets klassikere eller Giro, og kommer ikke til å se på årets Tour eller Vuelta. Jeg mistet interessen nesten helt etter at Jan Ullrich og Ivan Basso reiste hjem fra Frankrike i skam. Da Landis ble tatt var det helt slutt. Og nå, med stadig nye vitner mot Lance Armstrong? Riccó tilbake i varmen noen måneder, før han nesten tar livet av seg med skjemt blod fra eget kjøleskap? Og himmelen vet hvor mange andre.

    Finner ingen glede i proffsykling lenger, dessverre.  :'(
     

    xerxes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    11.252
    Antall liker
    6.936
    Sted
    Holmestrand
    Jeg har prøvd å tenke uskyldig inntil det motsatte er bevist, men når vi ser alle de behendige forklaringene.... Det er vel omtrent som med kjønnsykdommer i gamle dager. Det fikk man jo fra dosetet og slike ting. Og vi vet jo alle hvordan DET hang sammen.
    Synes dette er veldig trist. Har fulgt med på giroen, touren og en del andre store ritt i mer enn 40 år.
     

    nacka

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    05.11.2007
    Innlegg
    79
    Antall liker
    4
    Torget vurderinger
    1
    Kompaktkrank versus tradisjonell krank

    Hei, vurderer å gå over til kompakt krank på min Specialized Stumpjumper, sykler mest på grus, Birken osv.
    Noen med erfaringer her i forhold til tradisjonell krank, har idag XT krank, tenkte kanskje på FSA-krank med to tannhjul foran.
    Tips mottas med takk.
    Nacka
     

    Valentino

    J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    30.316
    Antall liker
    24.940
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Jeg finner stor glede i proffsykling. (Ble det utført dopingtester på deltakerne i UEFA Champions League-finalen?)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg finner ingen glede i fotball heller, eller curling, bowling, dart og snooker.

    Forskjellen ligger i at utøverne av disse 'idrettene' egentlig ikke trenger å dope seg for å miste min interesse... ;)
     

    Ole Borgenvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.10.2010
    Innlegg
    730
    Antall liker
    413
    Sted
    Sandefjord
    Sikkert ingen som har kjennskap til dette, men jeg prøver...

    Er det noen som eier eller har kjennskap til Ciclosport HAC4000 sykkelcomputer?
    En flaske god vin til den som finner ut hvordan i helvete jeg sletter total tid syklet. Jeg får slettet alle andre verdier, unntatt total tid. Frustrerende.

    Mvh. Ole
     

    janghell

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.12.2002
    Innlegg
    665
    Antall liker
    325
    Torget vurderinger
    11
    Olbor skrev:
    Sikkert ingen som har kjennskap til dette, men jeg prøver...

    Er det noen som eier eller har kjennskap til Ciclosport HAC4000 sykkelcomputer?
    En flaske god vin til den som finner ut hvordan i helvete jeg sletter total tid syklet. Jeg får slettet alle andre verdier, unntatt total tid. Frustrerende.

    Mvh. Ole
    The HAC can store information from max. 120 hours
    training (when memory interval is set to 20 sec.). For this a recording
    must be started (by pressing UL- and LL-button simultaneous for 4
    sec.). During this recording all important information such as heart
    rate, altitude, temperature, cadence, time, speed, output and travelled
    distance are stored in short intervals (every 2, 5, 10 or 20 sec.,
    interval chosen in setting mode 1). This information can be transmitted
    to a PC (with the – optional available – interface HACtronic
    and its programs).
    On the PC you can show these data e.g. on graphics, make an evaluation,
    print statistics and so on.
    The memory is a ring buffer, i.e. if it is full, it starts from the beginning:
    the first stored tour is overwritten, then the second and so on.
    When a recording is started, the symbol ’ ’ starts blinking in the
    lower display and blinks until the recording is stopped manually – by
    pressing again UL- and LL-button simultaneous for 4 sec. (or stops
    automatically, see below).
    When a recording is started, all minimum, maximum, average and
    daily values are set to 0 and current altitude changes to the value set
    by ‚AH‘ (altitude home, see setting mode 1; if AH is not set, current
    altitude remains unchanged).
    The tours stored in the memory can‘t be deleted, they can only be
    overwritten by new tours.
     
    A

    AK27

    Gjest
    thomand skrev:
    Så gjenstår bare å vente på flere nakkebrudd.

    Beste bmx "videopart" noen sinne. Siden youtube har fjernet lyden må du selv vri Slayer opp til elleve. Nyt:

    .

    Klassisk.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.551
    Antall liker
    7.271
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Olbor skrev:
    Sikkert ingen som har kjennskap til dette, men jeg prøver...

    Er det noen som eier eller har kjennskap til Ciclosport HAC4000 sykkelcomputer?
    En flaske god vin til den som finner ut hvordan i helvete jeg sletter total tid syklet. Jeg får slettet alle andre verdier, unntatt total tid. Frustrerende.

    Mvh. Ole
    Ut med batteriene! :)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.987
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Dazed skrev:
    Olbor skrev:
    Sikkert ingen som har kjennskap til dette, men jeg prøver...

    Er det noen som eier eller har kjennskap til Ciclosport HAC4000 sykkelcomputer?
    En flaske god vin til den som finner ut hvordan i helvete jeg sletter total tid syklet. Jeg får slettet alle andre verdier, unntatt total tid. Frustrerende.

    Mvh. Ole
    Ut med batteriene! :)
    Lettjent flaske vin ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn