xerxes
Æresmedlem
Ønsker alle kverulanter og syklister et godt nytt år og velkommen til sesongen 2012 uansett om ambisjonen er rekord på trondheim-Oslo, vinne Birken eller bare kose seg på 2 hjul.
Når det gjelder kverulanter siktes det i denne sammenheng til alle bilister som går i fistel hver gang de ser en syklist og får livet sitt endret i opptil flere sekunder, kanskje opp i mot et minutt.Knutn skrev:Veldig glad for at du skiller mellom kverulanter og syklister. ;D
Godt nyttår til begge gruppene.
Mvh Knut
Liker den.xerxes skrev:Mitt første sykkelmessige oppdrag i år er å legge på piggdekk. HatNår det gjelder kverulanter siktes det i denne sammenheng til alle bilister som går i fistel hver gang de ser en syklist og får livet sitt endret i opptil flere sekunder, kanskje opp i mot et minutt.Knutn skrev:Veldig glad for at du skiller mellom kverulanter og syklister. ;D
Godt nyttår til begge gruppene.
Mvh Knut
Har fått noen spydige kommentarer om dem, men så lenge jeg slipper å fryse så skal jeg takle detxerxes skrev:Styrevotter ser smart ut!
Vel, smarte ser vel ingen av dem ut, men at det er smart er det ingen tvil om.janghell skrev:Har fått noen spydige kommentarer om dem, men så lenge jeg slipper å fryse så skal jeg takle detxerxes skrev:Styrevotter ser smart ut!
De mitts`ene for racer sykkel ser ikke like smarte ut....
Griffenfeldt skrev:Du får trene deg opp til årets telemark tours som går av stabelen 2 Juni. Jeg skal sykle strekningen Bø-Skien.
Hehe. Sist jeg syklet TT var i 2000. Da var det todagers. Skien-Rjukan, overnatting i klasserom, Rjukan-Skien. Var vel 190 km første dag og 180 andre dag. G-fjøra på høyre girskifter tok kvelden i løpet av dag 1, men jeg fikk låne sykkel (som passet!) av rittservice. Trekkspill og vafler, gratis massasje i Rjukan, og tungbeint morgenstemning med utsikt til Vemorkanlegget. Kjempevær begge dager.svendatle skrev:ja,kanskje det!bø-skien bør jo være overkommelig å gjennomføre hvertfall.
Han til høyre ligner på Pål Fredriksen og det ville ikke overraske meg om han er på Mallorca nå. Det er dessverre alt for mange uker til jeg reiser nedover (uke 17).Valentino skrev:In other news: Team Radioshack-Nissan-Trek(-Leopard) er på Mallorca og triller temposykler blant annet, med tilskuere fra, eh, Skårer?
Bestilte et slikt selv, 42/110.janghell skrev:Bikeshop har tilbud på Specialized S Works Barmac karbon styre med integrert stem;
http://www.bikeshop.no/aspx/produkter.aspx?l=3&t=2216&g0=0&g1=27&g2=44&g3=4
Løp og kjøp?? Jeg bestilte ihvertfall ett....
Skulle ha nytt smalere styre og lengre stem uansett ,så det passet bra.
Personlig ville jeg valgt sort, hvit tape er i mine øyne lite egnet på en sykkel. Snakker av erfaring etter en sesong med hvit tape på cyclocrossen.shesmovedon skrev:Bestilte et slikt selv, 42/110.janghell skrev:Bikeshop har tilbud på Specialized S Works Barmac karbon styre med integrert stem;
http://www.bikeshop.no/aspx/produkter.aspx?l=3&t=2216&g0=0&g1=27&g2=44&g3=4
Løp og kjøp?? Jeg bestilte ihvertfall ett....
Skulle ha nytt smalere styre og lengre stem uansett ,så det passet bra.
Det er vel ikke politisk korrekt å sette dette på Pinarelloen, men det må allikevel være bedre enn de triste PRO sakene som sitter der i dag.
Hvit Pinarello, sort styre/stem, hva med fargen på tapen?
Må den være hvit?
Hva skal man med Jan Thomas når man har stilpolitiet?pengesluk skrev:Dere burde leie inn Jan Thomas for å få farge-koordinert alle dingsbomsene, sammen med matchende tighte tights ;D ;D
Bahh!! Mest mulig skal være celeste. Trenger ikke noen frisør til å veilede meg på denslags.pengesluk skrev:Dere burde leie inn Jan Thomas for å få farge-koordinert alle dingsbomsene, sammen med matchende tighte tights ;D ;D
Der stod det jo mye fornuftig å lese. Eksempel:Anonym skrev:Her står det litt om stilpolitiet i første innlegg:
http://vgd.no/sport/sykkel/tema/1660813/innlegg/
Det syndes meget mot både 1) og 2).Enhver landeveissyklist bør vite at spakene som er på SRAM og Shimanobremser skal tas opp når hjulene skal av og når hjulet er skeivt, ellers skal de være nede. Den riktig stilsikre syklist velger dog Campa-bremser uten spak.
Thight er av ekstra thight type. Jula må ta skylda.pengesluk skrev:Dere burde leie inn Jan Thomas for å få farge-koordinert alle dingsbomsene, sammen med matchende tighte tights ;D ;D
Valentinopengesluk skrev:Synd at mye av de tøffe sakene er beregnet på folk med q-tips armer og samlet kroppsvekt på Sluk/2.