Kengurubabyer.Aiaiai de er lekre ! Hva er forskjellen på de og R3?
Hvorfor? HVORFOR?!? Herre min hatt mann. Hva blir det neste, damebanditter?Til tross for hittil største protest fra stilpolitiet så har jeg bestilt meg en sky drakt på ebay... 280kr bib og skjorte, sendt i to pakker så jeg unngår toll. Veldig spent på hva som dukker opp, noen med erfaring?
Zipp nav er supre og bråker bare når de er "tørre" (eier har ikke giddet å rengjørfe og smøre).Angående bråkete nav hadde jeg et sett zipp 303 på Gran Canaria, det hørtes ut over halve øya når man coasta.
Jeg antar at dette ikke er fra Rapha, men en kopi fra Kina. Jeg bestilte en billig sykkeltrøye fra Kina for et par år siden og ble svært skuffet. Den så bra ut, bortsett fra at størrelsen var helt håpløs, men stoffet var klammere enn plast. Den gikk raskt i søpla.Til tross for hittil største protest fra stilpolitiet så har jeg bestilt meg en sky drakt på ebay... 280kr bib og skjorte, sendt i to pakker så jeg unngår toll. Veldig spent på hva som dukker opp, noen med erfaring?
Den absolutt billigste reperasjonen av ksyrium-hjulet ditt (eller var det aksium?) er å gjøre slik jeg nettopp gjorde med et gammelt ksyrium bakhjul jeg hadde liggende med 4 manglende eiker. Ta 4 eiker fra et hybrid bakhjul av ca samme lengde, rett ut hodene med en tang og monter.... Litt "høkkert" men vil nok fungere adekvat. Gjorde det samme på FSA rd600 forhjulet mitt og det gikk fint.Kunne vært verre, toillball. Kunne vært Rosenborgskjerf. Tror faktisk heller jeg vil fryse på meg lungebetennelse enn å bli sett med fotballsupporterutstyr rundt halsen.
Ellers har jeg snurra litt på bosset på R5. Det har nok kommet en revisjon siden sist Anonym lyttet til det, mye stillere enn mitt gamle Mavicboss.
Hm. Jeg lurer så vidt på å begynne med det der jeg og - altså glate ben, ikke KOMs. Det vil være litt "out of character", men man spriker vel godt i ulike retninger uansett, stilmessig, i den grad man har noen stil, og ellers. Raggete ben under korte tights er uansett uestetisk. Og det vokser jo ut igjen, om man skulle synes det blir i overkant glatt. Det blir vel kanskje med tanken, jaja.Hadde forøvrig første tur med glatte ben idag. Noe som førte til at jeg stjal en KOM fra Fidelio Skulle barbert for lenge siden!
HAHAHA!I en ikke så fjern fortid var tanken på at jeg skulle barbere bena med Ladyshave etter gruppepress på Internett meg fremmed.
Man skal da aldri gå i shorts! Det er antrekk for seksåringer. Luftige linbukser, helst commando, er å foretrekke om sommeren.Jeg barberte leggene etter gruppepress sist helg og føler meg nå som en thailandsk ladyboy. Skjemmes i shorts og gleder meg til håret gror tilbake...