Disse er faktisk større en du tror.. Bruker 43 både i sommer sidi og vinter sidi så vinterutgaven er laget med større og litt bredere lest. Når det per sagt er jeg ikke helt fornøyd. Det er ikke mulig å stramme godt nok rundt ankelen slik at det blir en åpning for vannetKan slå et slag for Sidi sine Hydro sko. Kan tilogmed være mulig å snike seg forbi stilpolitiet med dem
Plukket opp mine på salg for rundt tusenlappen. Ellers må det sies at sommersko med neoprentrekk holder så lenge det er over frysepunktet.
Vis vedlegget 235897
Veldig hot. Lå på gode 100 store på wiggle så jeg, så ingen budsjett utgave akkurat. Er noen sexy vinkler på den sykkelen.Mmmm, den er hot, og håndlaget i Italia - kan også lages etter mål. Men rammen er helt vanvittig dyr.
Billigste man får rammen er 32k pluss norsk moms, vet ikke om man får noe særlig dyrere rammer enn dèt?Veldig hot. Lå på gode 100 store på wiggle så jeg, så ingen budsjett utgave akkurat. Er noen sexy vinkler på den sykkelen.Mmmm, den er hot, og håndlaget i Italia - kan også lages etter mål. Men rammen er helt vanvittig dyr.
Høres ut som en bra tur, fint skrevet Men skal du kjøpe trøyen?Skamløs plugging som svar, Fidelio: LANDEVEI.NO :: Nyheter :: Turer :: Kun for en grå trøye
Flott!Skamløs plugging som svar, Fidelio: LANDEVEI.NO :: Nyheter :: Turer :: Kun for en grå trøye
Vet ikke helt. Om jeg kjøper den kommer jeg til å huske turen godt. Jeg har liggende den italienske mestertrøya jeg hadde på meg da jeg krasjet stort i 1997. Rene minneboken.Høres ut som en bra tur, fint skrevet Men skal du kjøpe trøyen?Skamløs plugging som svar, Fidelio: LANDEVEI.NO :: Nyheter :: Turer :: Kun for en grå trøye
Et bakgir, girhendel og en pedal? Er det venstre eller høyre pedal som pleier å gå istykker på tur?Begynner å bli klar for langtur i Østmarka (Oslo).
Husk bare en ting. Ikke sadeltaske. Dette skal i rygglommene på trøya, ellers kommer stilpolitiet og tar deg.Begynner å bli klar for langtur i Østmarka (Oslo).
Billigst vet jeg ikke noe om, men Bikeshop har det til 1.400,- Har SLR Flow med Vanox rails på racer'n og er godt fornøyd. Greit å ha samme type sadel på terrenghoyen også!@ou812rh:
Hvor fant du dette billigst? Har versjonen uten flow og er kjempefornøyd, men mitt begynner å bli litt slitt, så vurderer flow versjonen når jeg skal bytte det ut.
Hadde vært hyggelig; en langtur sydover på østsiden av Oslofjorden ila én dag er nok det beste. Mange fine veier.Gutter, vi skulle fått til en hifisentralen-sykkeltur i sommer. Hadde vært kjempegøy med en 2-dagers landeveistur med hyggelig hifi og sykkel prat.
Høres ut som en plan! Går utifra at det er inspeksjon av stilpolitiet før avgangHadde vært hyggelig; en langtur sydover på østsiden av Oslofjorden ila én dag er nok det beste. Mange fine veier.Gutter, vi skulle fått til en hifisentralen-sykkeltur i sommer. Hadde vært kjempegøy med en 2-dagers landeveistur med hyggelig hifi og sykkel prat.
Du er jo over snittet glad i Assos, har du prøvd recovery sokkene til Assos? Assos Ec Recovery Sokker Sort, Str. I (38-42) - Bikeshop.no Eller var det 2XU du brukte?Forresten så prøvde jeg kompresjonssokker for første gang etter turen i går. Hadde dem på resten av dagen. Fantastiske bein i dag.