Hvis det er min link til sykkel hos Bikeshop du refererer til, så finnes den i flere størrelserJeg er ca 187 så 53 blir nok litt liten.
Men takker for tips
Han tenkte nok på den brukte Oltre'n. Hold øye med dba.dk. Kan fort dukke opp en i rett størrelse også.Jeg er ca 187 så 53 blir nok litt liten.
Men takker for tips
Dette må va ett flott sykkel løp i beste Dalamiljø Trad tilbake til -68Siljan Runt 16 mil på 4,44, helt ok med ett snitt på lite över 34.
Dette må va ett flott sykkel løp i beste Dalamiljø Trad tilbake til -68Siljan Runt 16 mil på 4,44, helt ok med ett snitt på lite över 34.
Snygg matchning med strumpor och gaffeländarna.Fikk lurt med kjæresten ut på sykkeltur i dag også. Maridalen i fin fine forhold
"Forget about diamonds, CAAD10 is a woman’s best friend".
"fotbollstävling"
Instämmer till fullo, har själv spelat rugby i min ungdom."fotbollstävling"
Mange takk for tips om bike24, forresten. Athena blir såpass rinelig her at den seiler opp som den beste kandidaten nå.Kult Zomby! Den eneste sjappa jeg fant på nett med ok priser og alt jeg trengte av Campas CX-stæsj på lager var bike24 i Tyskland. Jeg gikk for CX-kranken i blank alu i 46/36, blanke campacanti'er, og så blir det litt 10-delt Chorus/Record fra gamlesykkelen attåt.
Athena er helt konge, så lenge man har ChorusskiftereMange takk for tips om bike24, forresten. Athena blir såpass rinelig her at den seiler opp som den beste kandidaten nå.Kult Zomby! Den eneste sjappa jeg fant på nett med ok priser og alt jeg trengte av Campas CX-stæsj på lager var bike24 i Tyskland. Jeg gikk for CX-kranken i blank alu i 46/36, blanke campacanti'er, og så blir det litt 10-delt Chorus/Record fra gamlesykkelen attåt.
Akkurat! Jeg har lært meg å like den greia der.... Kanskje sende en forespørsel om Athena med Chorus-skiftere, uten bremser/evt med noen korte V-bremser.Athena er helt konge, så lenge man har ChorusskiftereMange takk for tips om bike24, forresten. Athena blir såpass rinelig her at den seiler opp som den beste kandidaten nå.Kult Zomby! Den eneste sjappa jeg fant på nett med ok priser og alt jeg trengte av Campas CX-stæsj på lager var bike24 i Tyskland. Jeg gikk for CX-kranken i blank alu i 46/36, blanke campacanti'er, og så blir det litt 10-delt Chorus/Record fra gamlesykkelen attåt.
Finns det en bild 2 sekunder senare? Förvånad att inte flera cyklister som reagerar på publiken som springer i vägen för cyklisterna.