Idiot eller paragrafryttare? Stryk det som ej önskas. Välj dina strider.~
Jupp, det hjalp!+1.
Conti GP 4Season er utmerkede vår/høstdekk. De bruker samme stamme som GP4000s, men har dobbelt lag punkteringsbeskyttelse under slitebanen, ekstra beskyttelse på sideveggene, og en gummiblanding som ikke er knallhard og glatt når det er kaldt.
Takk for det, men det var bare moro å stille opp!Gøy at fintfolk deltar også.
Jeg tror ikke det. Begge er deler av Cycleurope og har hatt mange likheter tidligere, men jeg tror ikke de er like.Jupp, det hjalp!+1.
Conti GP 4Season er utmerkede vår/høstdekk. De bruker samme stamme som GP4000s, men har dobbelt lag punkteringsbeskyttelse under slitebanen, ekstra beskyttelse på sideveggene, og en gummiblanding som ikke er knallhard og glatt når det er kaldt.
Jeg føler meg fortsatt litt Bambi når det er vått, men det ble meget bedre. Enn så lenge...
Har innsett at jeg må begynne å se etter vintersykkel for kunne holde noe kontinuitet i treningen inntil det blir skikkelig snøføre og jeg kan sette pigger på 29'ern.
Da blir det vel en variant av cyclocross med plass til smale piggdekk og kanskje skjermer. Den kommer vel til å få juling av salt & skit uansett så helst noe som ikke koster det hvite ut av øya. Tips mottas med takk.
Husker jeg feil, eller leste jeg et sted at DBS cx har samme ramme som Bianchi cx ?
Nice, men nesten litt jålete for en vintersykkel ?Jeg tror ikke det. Begge er deler av Cycleurope og har hatt mange likheter tidligere, men jeg tror ikke de er like.Har innsett at jeg må begynne å se etter vintersykkel for kunne holde noe kontinuitet i treningen inntil det blir skikkelig snøføre og jeg kan sette pigger på 29'ern.
Da blir det vel en variant av cyclocross med plass til smale piggdekk og kanskje skjermer. Den kommer vel til å få juling av salt & skit uansett så helst noe som ikke koster det hvite ut av øya. Tips mottas med takk.
Husker jeg feil, eller leste jeg et sted at DBS cx har samme ramme som Bianchi cx ?
2016 Zurigo med nye Tiagra ser jo aldeles fantastisk ut, da. Tror ikke den er fjollete dyr heller.
Bianchi - More than 125 years of history, international leadership
På CX har Bianchi Zurigo med feste for skjermer og denslags, Cavaria som er en ren racer med en del år på baken, og Zolder som er en ny racer som sikkert er bra, men uvanlig lite vakker til en Bianchi å være, helt feil farge også...
Edit: Cavaria er utgått ser det ut som.
Det er en kross. Overrøret er formet for å gi en bred og flat anleggsflate mot skulderen når man bærer.Den top tuben på Bianchi cyclocrossen har ikke så fryktelig fin form, blir unødig klumpete.
Ansiktsuttrykket er ubetalelig !