Cash 63
Æresmedlem
Sørensen sykler har haft R&R tidl.Noen i Oslo-området som fører R'n'R ?
Sørensen sykler har haft R&R tidl.Noen i Oslo-området som fører R'n'R ?
En eller flere biler har ikke så stor betydning fikk en pizza caddy farligt nære skuldern på vei hjem genom Strømmen, på sykkelfelt langs veien kun vit stripe som skiller. Vedder på att det var noe mobil fikkling som foregikk i den bilen!Ut og sykle nå mens det er lite traffik her på nordsiden av byn Og fri kommende uke det ser ut og passe fint med været iallafall
Hvor i verden er dette?Jeg var ute og syklet 1. Mai.
Sitter ikke så pent på sykkelen (stive albuer) men det er hardt for en halvfeit småbarnsfar som har trent 45 timer i år å kjøre ritt.
Vis vedlegget 438893
Disse startnumrene er ofte litt plundrete å feste på en pen måte når man har computeren festet foran styret. Jeg har ved noen anledninger fått merker på sykkelen etter disse og liker det dårlig. Startnummer vil jeg ha på ryggen og gjerne elektronisk brikke festet med tape på hjelmen. I helgens Norsjø rundt prøvde man noe nytt, der skulle elektronisk brikke festes med strips på hjelmen. De som ikke fant en avbitertang syklet med en antenneKult bilde.
Jeg liker de moderne startnumrene på turritt. Vindfangere deluxe. We're getting there.
Det får man om man sykler ordentlige sykkelritt.Startnummer vil jeg ha på ryggen
Bare drakta......
Den nye BOC-drakta gir meg lyst til å flytte tilbake til urbaniteten og min gamle klubb.
Rock N Roll importeres til Norge av en privatpersjon, og det er så som så med tilgjengeligheten.Jeg ser at bikeshop ikke har lenger (bare nipple cream, og det er jo forsåvidt morsomt nok ). Mulig det er noe på gang med distribusjon?
Det er vel de færreste av oss som har tilgang til slikt innhold. Det blir med drømmen....Dere er så overfladiske assa !
Jeg går for innholdet fremfor innpakningen.
Så vanskelig kan det vel ikke være hvis man har litt krutt i beina?Har vært på tur med tre av de damene. Ikke lett å holde hjulet til noen av dem.
Kan vel være at han ble litt mo i knærneSå vanskelig kan det vel ikke være hvis man har litt krutt i beina?Har vært på tur med tre av de damene. Ikke lett å holde hjulet til noen av dem.
– Hadde det der vært en mann, hadde jeg bedt han om å ta det rolig [...]Så vanskelig kan det vel ikke være hvis man har litt krutt i beina?Har vært på tur med tre av de damene. Ikke lett å holde hjulet til noen av dem.
Oi, det var bra tippa Cannondale F-Si Alu 3En Cannondale F-Si i aluminium med en Rock Shox-gaffel? Er usikker på om de kalles F-Si når de ikke har ettbent gaffel, altså.
F-Si Carbon 2 ja, den er forholdsvis friskt priset - 2017-utgaven koster ca 50.000 ser jeg.. Vært fornøyd med din?Har en F-Si selv. Den heter vel Carbon 2 og er fra lanseringsåret. HiMod-ramme, alufelger, SRAM XO1 drivverk. Kjekt med 1x11 i terrenget synes jeg. Har også satt på dekk som griper, Maxxis Ardent Race. De originale billige Schwalbedekkene var fryktelig harde og glatte. Men min er altså rigget til terrengbruk. Asfalt og grus har jeg landeveissykkelen til.
Ja da har du mulighetene åpneMin har gått lite. Mest en rekreasjonssykkel på enkle turstier her jeg bor, selv om jeg prøver meg på litt knot også. Den er mye bedre enn meg: Samme ramme og gaffel ble brukt i den vanvittige rundbaneløypa i VM i Hafjell.