Z
Zomby_Woof
Gjest
Det var tross alt klokt å navigere mest intenst mens det gikk såpass bratt oppover.....
Hvor i Sørum er dette ?Våren har kommet til Sørumsand
Flotte flytstier.
Fra Bingsfoss kraftstasjon til Rånåsfoss kraftstasjon.Hvor i Sørum er dette ?Våren har kommet til Sørumsand
Flotte flytstier.
Bor i Fetsund, fristende å sykle på nye stier.
Takk for tipset, den skal testes.Fra Bingsfoss kraftstasjon til Rånåsfoss kraftstasjon.Hvor i Sørum er dette ?Våren har kommet til Sørumsand
Flotte flytstier.
Bor i Fetsund, fristende å sykle på nye stier.
Dra gjennom Sørumsand og over Bingsfossbrua.
Kommer du med bil, er det fint å parkere på andre siden av veien.
Stien går fra Kraftstasjonen, tatt bilde i kveld!
Litt glatt is ved Rånåsfoss, ellers bra.
https://www.strava.com/activities/838157249/embed/33bfa8e9261913e2bd96e29fab0df605d16ac95e
Orient er virkelig flott, bør sykles begge veier (ikke samme dag) for å få sett hvor fin dalen er.Du må til Orient. Det er Edens hage. Morsomst å klatre fra Bunyola over Coll d'Honor for å komme dit.
Fint nettsted: Mallorca Cycling | Cycle Routes, Cycle Climbs in Mallorca, Spain
Genialt dersom du er redd for å bli sett i trafikken.Neimen har du sett, totte. Nå kommer så godt som alle Assos-overdeler i såkalt Blackseries, dvs. helt sorte. Rejoice!
Skal du langt og hvordan ser sykkelen din ut?Dette gleder jeg meg til. Så lenge det blir oppholdsvær blir alt vel
EROICA MONTALCINO| 7MAGGIO 2017
Er redd for at det kan bli litt vått i Bergen på den årstiden, og med brostein i sentrum blir det nok yberspennendeDette gleder jeg meg til. Så lenge det blir oppholdsvær blir alt vel
Her er sykkelen, en helt grei Peugeot. Den fikk overhaling og service hos Tommasini ifjor sommer, så den er i OK stand. Kommer til å velge enten 70 eller 100 km ruten, har ikke bestemt meg ennå.Skal du langt og hvordan ser sykkelen din ut?Dette gleder jeg meg til. Så lenge det blir oppholdsvær blir alt vel
Du er sikker på at det ikke er fra den nye Roadkill-serien?Neimen har du sett, totte. Nå kommer så godt som alle Assos-overdeler i såkalt Blackseries, dvs. helt sorte. Rejoice!
Standardsvaret er Cannondale CAAD12 105. Noen kan finne den for "racer", men da er det etter min mening ingen som stikker seg frem.Våger å spørre her. Har lyst på en landeveissykkel, og hva er best buy for tiden? Finner ikke frem i jungelen av sykler der ute.
Jeg trakker i vei på en Cube Hybrid med belte, veldig gøy, og det er liksom på det nivå jeg tenker meg prismessing; 15-20.000 fix ferdig på veien.
Oslo Vinyl & Vigilante Klubb kommer til å bruke Blackseries når vi er ute for å denge pendlere med gul vest og spinnaker.Du er sikker på at det ikke er fra den nye Roadkill-serien?Neimen har du sett, totte. Nå kommer så godt som alle Assos-overdeler i såkalt Blackseries, dvs. helt sorte. Rejoice!
Man må ikke, man bør.Jeg aksepterer ikke premisset at man skal måtte kle seg ut som et tilbakestående juletre for å kunne bevege seg i trafikken. Biler får være svarte, det må aksepteres for syklister også. De bilistene som ikke har syn og våkenhet nok til å unngå å kjøre over mørkkledde syklister og fotgjengere får sende inn førerkortet sitt og heller bli hjemme. Alle mot alle!
-totte
Jeg vet jo ikke sikkert, men antar at det er fordi de liker å skjemme seg ut.Bildet nedenfor til venstre viser antrekk som ofte benyttes av sjåfører, veiarbeidere og andre som ferdes i trafikkutsatte miljøer.
(...)
Hvorfor det, mon tro?