Etter noen herlig solfylte Romeriks-mil i aften kan jeg konstatere at Rock n Roll er er good shit.Foretrekker butikker og misliker å betale masse for frakt når det egentlig er masse butikker her omkring, men må man så må man, og da kan man like godt fylle på litt.Kanske vært og høre om noen av disse har på lager?Nå hører jeg fra Sørensen at produsenten av den berømmelige Rock N Roll har gått heden hen og er konkurs.
Så over og ut for Rock n roll. Det ble vel for øvrig sagt allerede på 60-tallet, men det er kanskje en annen sak.
https://www.sykkelkomponenter.no/categories/vedlikeholdsmoremiddel-smoremiddel
Rock "N" Roll Gold Chain Lube sykkelsmøring
Nå Rock N Roll både ditt og datt på vei fra Sykkelkomponenter. ;D
Det blir jo tull. Hvorfor ikke ta med drill, bor, lim og plugger på turen...Punkterer man med slangeløst oppsett setter man bare inn en slange.
Da trekker jeg tilbake mitt forslag og Ksyrium Elite 16, vil anbefale slangeløs spesifikk felg.
Om du vil kan du låne mine Unaas og teste før du kjøper ett hjulsett Trane.Kjenner litt på at jeg bare vil ha noe som funker...og er et par hakk bedre enn de jeg har....mer enn å bli dr.ing. på kulelager og spec's
Men, må nok sette meg litt inn i det der med slangeløst. Som skal være meg pungsikkert UTEN slange, men hva OM man pung'er da?
Hva er bredt og hvorfor brede felger? Tror jeg må sjekke hva jeg har.
Guffen tørker etter hvert, men man kan lett etterfylle i ventilen (sørg for at du har ventil der toppen kan skrus ut). Tar du av dekket, kan det være størknede rester på dekk-kanten som er vanskelige å få av, slik at det blir vanskelig å få tett.Spørsmål ang guffe i slangløst blir guffen stiv i dekket ettervært eller er den klibbete fortsatt? Trenger man og etterfylle noe med tiden?
...og det gjør man jo?!Det er ok hvis man velger å ta seg bryet med å rengjøre og sette det inn i fett i ny og ne.
Takk for tilbudet, Cash !Om du vil kan du låne mine Unaas og teste før du kjøper ett hjulsett Trane.Kjenner litt på at jeg bare vil ha noe som funker...og er et par hakk bedre enn de jeg har....mer enn å bli dr.ing. på kulelager og spec's
Men, må nok sette meg litt inn i det der med slangeløst. Som skal være meg pungsikkert UTEN slange, men hva OM man pung'er da?
Hva er bredt og hvorfor brede felger? Tror jeg må sjekke hva jeg har.
Spørsmål ang guffe i slangløst blir guffen stiv i dekket ettervært eller er den klibbete fortsatt? Trenger man og etterfylle noe med tiden?
Sitt sånn heller:Skulle gjerne hatt en drakt som er ca. halvannen time raskere på 16 mil før neste helg. Noen tips?
Ikke rart han gikk på do og slapp i fjellene da. Risikerte ellers å starte i rosa og tape seiereni følge nederlandske media er den nederlandske tempodrakten mye mer aerodynamisk enn den rosa levert av arrangøren. Set snakkes om 18 sekunder pr mil - noe jeg synest høres veldig mye ut gitt hvor mye bedre dumolin er på en paddeflat tempo enn quintana.
Kjør full pakke: tempodrakt, -hjelm og -sykkel. Og platehjul.Sitt sånn heller:Skulle gjerne hatt en drakt som er ca. halvannen time raskere på 16 mil før neste helg. Noen tips?
Du kan gjerne låne et par selvbygde DT350/460 av meg også. Vi finner sikkert en måte å organisere det praktiske.Takk for tilbudet, Cash !Om du vil kan du låne mine Unaas og teste før du kjøper ett hjulsett Trane.Kjenner litt på at jeg bare vil ha noe som funker...og er et par hakk bedre enn de jeg har....mer enn å bli dr.ing. på kulelager og spec's
Men, må nok sette meg litt inn i det der med slangeløst. Som skal være meg pungsikkert UTEN slange, men hva OM man pung'er da?
Hva er bredt og hvorfor brede felger? Tror jeg må sjekke hva jeg har.
Spørsmål ang guffe i slangløst blir guffen stiv i dekket ettervært eller er den klibbete fortsatt? Trenger man og etterfylle noe med tiden?
Må orientere meg litt mer først. Kanskje en prat m gutta på Eksperten.
Halvgjort er velgjort. Syklet til Nesoddtangen men kjente at jeg ikke var motivert for turen tilbake, så feiger ut og tok ferga til Aker brygge og syklet hjem derfra. Sykkelen funket fint og var behagelig på en slik tur.Kjøpte meg cyclocross på bakgårdssalget til Oslo sportslager i dag. Evertst cx3 fra ifjor for 12 lapper. Får satse på at den ekstra friksjonen fra dekkene gjør at jeg ikke brekker armen like fort som på landeveissykkelen (som for øvrig ble stjelt i fjor høst)
Vurderer jomfrutur Nesodden rundt i morgen
Der har du en gylden mulighet og prøve både alu clincher/slang og tubeless hjulsett. Snakk gjerne med S-experten dem er flinke, men min erfaring er som med mange andre selgere promoterer egne produkter! men vet att de snakket mye godt om DT-Swiss hjul til meg tidl.Du kan gjerne låne et par selvbygde DT350/460 av meg også. Vi finner sikkert en måte å organisere det praktiske.Takk for tilbudet, Cash !Om du vil kan du låne mine Unaas og teste før du kjøper ett hjulsett Trane.Kjenner litt på at jeg bare vil ha noe som funker...og er et par hakk bedre enn de jeg har....mer enn å bli dr.ing. på kulelager og spec's
Men, må nok sette meg litt inn i det der med slangeløst. Som skal være meg pungsikkert UTEN slange, men hva OM man pung'er da?
Hva er bredt og hvorfor brede felger? Tror jeg må sjekke hva jeg har.
Spørsmål ang guffe i slangløst blir guffen stiv i dekket ettervært eller er den klibbete fortsatt? Trenger man og etterfylle noe med tiden?
Må orientere meg litt mer først. Kanskje en prat m gutta på Eksperten.