xerxes
Æresmedlem
Har vel sagt det før, men det ER en pen sykkel.Alltid kjekt å sykle litt på vestlandet igjen.
Vis vedlegget 734342
Denne kler til og med høye felger!
Har vel sagt det før, men det ER en pen sykkel.Alltid kjekt å sykle litt på vestlandet igjen.
Vis vedlegget 734342
Selvsagt hyggelig å holde sykkelen pen, men den er et verktøy, så litt levd liv er naturlig.Jaggu har ikke Canyon fått inn Canyon Ultimate CF SL7.0 i XL! Dog matt svart... Etter TCRrn har jeg egentlig bestemt meg for å ikke ha matt ramme igjen, da man ikke kan gjøre noe med små overflate riper osv. Alternativet er vel å legge foile over, men det ser jo rimelig trist ut?
Har også sett på Youtube at man visstnok kan konfigurere med annet stem og styre... men finner ikke ut hvor jeg kan endre dette...
Man skal da vel sykle på den ikke henge den på veggen ?Å holde den matt er jo ikke noe problem. Problemet er at det er lite man kan gjøre ved evt riper.
Med en glossy/metallic lakk kan man polere bort riper så lenge de ikke er for dype.
Nei, egentlig ikke.Den må jo se strøken ut utenfor kaféen?
Minner om ABC-syklene på det glade nittitallet.I Molde hadde vi begrepet SPT. Det betydde ski på taket, og refererte til de som kjørte rundt med ski på biltaket hele vinteren, men aldri viste seg i bakken.
Du vil vel ikke bli mistenkt for å være en slik?
Onde tunger(?) mente skiene var skrudd fast. Vestlandsklimaet er tøft for gummistrikker som var vanlig på den tiden.
De samme som kjørte børstraktor antagelig?Minner om ABC-syklene på det glade nittitallet.
AkerBryggeCruiser.
Det ble sagt at Aker Brygge hadde det mest utstyrskrevende terrenget i hele landet på den tida. Tidligere kollega som var sykkelmekaniker på den tida hadde fått inn en toppspekka Klein Adroit til sjekk og service. Sykkelen var totalt strøken og bar null tegn til slitasje utenom ETT sted. Nesa på setet bar preg av slitasje fra veldig mange timer hvor eieren hadde ruslet rundt med sykkelen trillende ved siden av seg ved å holde i setet.
Men resten av sykkelen så ut til å være ubrukt.
Det var da voldsomt! Har Deres fremtid fått ustanselige drømmer om ny rammeavtale på preterminalt fremskyndingsmiddel?det gjør dongen til et levende lik!
Brooks må vel «sykles inn» så er ikke sikker på at det er en kvikk fiks, men det blir nok bra.Ble montert et Brooks lærsete i dag på en hardtail i håp om en kvikkfiks på en ekstremt vond ræv. Er ille spent nå om det var noe sjakk trekk.
Støttes!Kudos til KjellR for bidragene til tråden. Jeg blir så blid!
doktoren har gått over til ekstremsykling uten tweed. punkteringsfri! fjæring all over.
Herre min vel det var nok forventet , sykkel økte vekten grisetett opp mot 10kg med setet montert ( gamle sete hadde vekt på 180 gram ) .Ble montert et Brooks lærsete i dag på en hardtail i håp om en kvikkfiks på en ekstremt vond ræv. Er ille spent nå om det var noe sjakk trekk.
Skaffet meg artium og startet hifi-livet på Tingvoll for snart 50 år siden.Var en tur på Føystadfjellet (Nordmøre, Tingvoll kommune) på onsdagskvelden, selv med tåke var det fantastisk.
Tyskere brukte vel denne i noen grad , fjærer på hjulene var der kun da det var mangel på gummi den gang da .doktoren har gått over til ekstremsykling uten tweed. punkteringsfri! fjæring all over.
http://instagr.am/p/CShCkiSlqX-/
Interessant farkost! Tweed er kanskje ikke helt passende nei...doktoren har gått over til ekstremsykling uten tweed. punkteringsfri! fjæring all over.
http://instagr.am/p/CShCkiSlqX-/
Regnet med at du mente Fløystadfjellet.Skulle stått Fløystadfjellet, skrev feil i forrige innlegg.
For meg en kortreist tur siden jeg har hytte i Kvisvik hyttefelt, startet ved det Storvannet som forsyner Kristiansund kommune med drikkevann. Det er ikke mye fantasi når det kommer til å gi navn til vann når man har 3x Storvannet i samme kommune og 2 av de ligger med bare noen få kilometer avstand.
Da klarte Lyn Gordon endelig å lande ny hjelm.Det er den siste planen, ja!
Muligens en slik: