Her må det være noe feil med ramme, hjul eller begge deler?Opplevde at hele baktriangelet flekset når jeg sto oppreist og tråkket - prøvde med 3 forskjellige hjulsett (mavic aksium, unaas 55 team, og dura ace c24) og alle gnisset borti bremsen hvis jeg reiste meg opp - eneste måten å stoppe det på var å justere den såpass langt ut at den i bunn og grunn ikke funket lenger.
Man kunne også tydelig merke at rammen flekset om man tok tak i krankarmene og vridde sideveis, så tror de rett og slett var litt for overentusiastiske med å få rammen komfortabel når de designet den
.
Byttet den ut med en mye stivere karbonramme, med mindre komfortfokus og foretrekker det.
Kjede, kasett og krank blir fort noen kroner.Tanker om denne CAAD10en? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=219749827
Drivverk må byttes, finnes det billig måte å konvertere til shimano krank? Evt mulig å få tak i drev?
Jeg har to av den gamle sorten og bruker de om sommeren også,føler ikke at det blir for varmt.Skifter til tynnere bukse når temperaturen runder 25,og det er ikke ofte her om kring.Da stoler jeg på det!
Kjøpte vel i sin tid den gamle etter ditt råd og den har jeg vært usedvanlig fornøyd med.
Forøvrig er det jo å håpe at det ikke vil bli bruk for hverken den gamle eller den nye på lange tider.
Helt enig,topp produkt.Har benvarmere og knevarmere fra Pearl Izumi,samt noen tykkere benvarmere fra Endura som er vindtette og vannavvisende.^Disse varme korte sykkelbuksene er bare geniale. Jeg har 3: En Assos Tiburu (brukte opp den første), dens arvtaker T23RS (orker ikke de lange konsumentnavnene...), og en Bioracer Race Proven Tempest i klubbfarger. Disse kan jeg fint bruke fra 5 grader til 18 grader, med benvarmere, knevarmere eller ingenting til.
Presis, - det er nettopp den fleksibiliteten som gjør at Tiburu'en har vært brukt størstedelen av året. Bortsett fra det man kaller sommer i Norge da....^Disse varme korte sykkelbuksene er bare geniale. Jeg har 3: En Assos Tiburu (brukte opp den første), dens arvtaker T23RS (orker ikke de lange konsumentnavnene...), og en Bioracer Race Proven Tempest i klubbfarger. Disse kan jeg fint bruke fra 5 grader til 18 grader, med benvarmere, knevarmere eller ingenting til.
Nå om dagen er det vel mer et spørsmål om hva du får tak i. Det er ikke mye på lager, eller så har de lang leveringstid.Skal bare ha bakhjul og det er til stisykkel. Har fått en bulk i felgen tidligere som er rettet med tang så den er sikkert innenfor å byttes.
Ingenting er gratis når det kommer til sykkel men når man ønsker boost, 6-bolt, fortrinnsvis 32 eiker og 35-40mm bredde blir utvalget smalt.
Gratulerer!For oss litt mere «neppå»..
Da ble det en Raymon på meg også.
Vis vedlegget 725142
1time på 25 km.
Våt på sykkeltur for første gang på ei stund.
Hverdagslykke.