mk1classic
Hi-Fi freak
Bra innsats!Har foreldre som bor litt opp i fjellene øst for Lucca/Firence, kanskje jeg får pakke med en sykkel når jeg skal ned på besøk
Har forøvrig avsluttet utendørssesongen for raceren og satt opp smartrulle (Tacx Flux S kjøpt rimelig på Finn.no) med en enkel 42" skjerm (Finn igjen) for Tacx training app + evt Zwift på sikt slik at jeg opprettholder muligheten for å få trent gjennom vinteren Interaktivitet og smartrullen gir en fin dimensjon til innendørsopplegget for min del Fått fast plass på gjesterommet!
Total distanse utført utendørs ca 1200km siden begynnelsen av august samt ca 20t på rulle siden medio september.
Vekta er nå nede i 90.1kg (ned fra 121kg i januar 2021) så hadde vært utrolig digg å starte 2022-sesongen ute med å være fit and not fat Har utført vanlig 20min FTP-test for å få et referansegrunnlag og får bruke det som et motivasjonspunkt til fortsettelsen
Men jeg anbefaler at du tar en tur på Finn og kjøper deg en stisykkel / fulldemper for høstturer i skog og mark. Det er mye mer gøy enn rulle mot en skjerm enn så lenge! Redd jeg er nødt til hente inn Cyclocrossen for vinteren det er 20+ kg for mye på kroppen...
Det er fortsatt noe fine turer i skog og mark, bare husk å ha med litt lys. Mandag ettermiddag sett gjennom GoPro