Har plutselig fått trang til å prøve andre høyttalere IGJEN I dag har jeg et par Usher 8871 be.. som for så vidt spiller meget bra.. Men som sagt bytte syken kom snikende her.. så jeg la dem ut for salg. Og fikk tilslag bare kort tid etterpå..
Så er spørsmålet.. hva skal jeg velge nå.. stikkord her er lyttetretthet.. De nye må ikke være slitsomme å høre på. Myk oppløst diskant.. skulle gjerne beholdt bassen til Usher.. De har en fantastisk bass.
Høyttalerne må kunne spille høyt.. de skal Også brukes til film.. Men dette er ikke vesentlig. Fokuset er musikk
Det har dukket opp noen kandidater
Tannoy Turnberry GR Limiter Emotion
Tannoy DC 10 T
Aarum Quadral Orkan
Og Paradigm Tribute
Den sterkeste kandidaten i mitt hode der Turnberry.. digger soundet til Tannoy. Og live følelsen som disse gir.
Et bytte bør absolutt føre til oppgradering..
Hva sier dere.. noen som har formening om hvorfor jeg bør velge hva..
Budsjettet er opp til 45000. Men helst litt rimeligere..
Kjøper brukt eller demo.. da jeg føler det gir mest for pengene.
Hva synes dere.. hva bør jeg velge.. kom gjerne med forslag til andre kandidater..
Elektronikken som skal brukes er
Forsterker chapter Audio Precis 250 s
Dac/streamer Naim Ndx.
Og til surround Integra.
Rommet er 4×4 meter
Mvh Jan Arne Nilsen
Så er spørsmålet.. hva skal jeg velge nå.. stikkord her er lyttetretthet.. De nye må ikke være slitsomme å høre på. Myk oppløst diskant.. skulle gjerne beholdt bassen til Usher.. De har en fantastisk bass.
Høyttalerne må kunne spille høyt.. de skal Også brukes til film.. Men dette er ikke vesentlig. Fokuset er musikk
Det har dukket opp noen kandidater
Tannoy Turnberry GR Limiter Emotion
Tannoy DC 10 T
Aarum Quadral Orkan
Og Paradigm Tribute
Den sterkeste kandidaten i mitt hode der Turnberry.. digger soundet til Tannoy. Og live følelsen som disse gir.
Et bytte bør absolutt føre til oppgradering..
Hva sier dere.. noen som har formening om hvorfor jeg bør velge hva..
Budsjettet er opp til 45000. Men helst litt rimeligere..
Kjøper brukt eller demo.. da jeg føler det gir mest for pengene.
Hva synes dere.. hva bør jeg velge.. kom gjerne med forslag til andre kandidater..
Elektronikken som skal brukes er
Forsterker chapter Audio Precis 250 s
Dac/streamer Naim Ndx.
Og til surround Integra.
Rommet er 4×4 meter
Mvh Jan Arne Nilsen