«Heldigvis» stjernekamp herMå sjekkes ut etter det jævla danseprogrammet på tv2. Fy faen for et dritt program
Ja noen som har det... jeg har åpenbart feilet i oppdragelsen...«Heldigvis» stjernekamp her
Kanskje ikke helt det samme som Herr Bonamassa, prøv The Steel Woods, Eric Gales eller The Cadillac Three?Så idag tar jeg imot gode musikktips med åpne armer Bonamassa er jo litt favoritt om dagen så mer fet musikk i samme sjanger er velkomment
The cadillac three hører jeg ofte på. Meget bra må teste ut de andre etterpåKanskje ikke helt det samme som Herr Bonamassa, prøv The Steel Woods, Eric Gales eller The Cadillac Three?
I høyeste grad, men litt fornuft skal være med i beslutningenTja kan en av disse tilfredstille herren.
Det er ikke mer enn 25min bort der så det tilbudet takker jeg ja til men da neste uke sender deg en pm over helgaApropos snurrer, T-1 ; er du i nærheten av Nesttun en dag, så ta gjerne en tur innom for å se og høre på et utvalg Lenco mellomhjulsspillere....
Den er floddisDet er ikke mer enn 25min bort der så det tilbudet takker jeg ja til men da neste uke sender deg en pm over helga
Har hatt @lydogakustikk et par ganger her i tkr Towers. Her gjorde han det jeg ba ham om å gjøre, hverken mer eller mindre. Han tok seg rimelig betalt og dro igjen uten å forsøke å selge meg mer remedier eller tjenester enn det jeg hadde bedt om.Tror du ender opp med en god del mer enn takk og klapp på ryggen hos, lydogakustikk Duet tilbyr vel også målinger etter hva jeg husker.
På ingen måte. Men er litt muggen i humøret så dette var noe jeg fikk heng på. Missforstå meg rett, det spiller fantastisk, men når jeg har hørt disse i et akustikk behandlet rom å jeg vet potensiale i disse er jeg villig å svette å jobbe litt for å få det optimaltDriver du å rettferdiggjør ett bytte for deg selv?
Har meldt han å venter på tilbakemelding har ymtet frempå til fruen at vi skal lage spilevegg i stuen. Hu er foreløpig ikke imponert eller overtalt. Spørs om ikke jeg må slite litt et minutt eller to for såpass tiltak i stuenHar hatt @lydogakustikk et par ganger her i tkr Towers. Her gjorde han det jeg ba ham om å gjøre, hverken mer eller mindre. Han tok seg rimelig betalt og dro igjen uten å forsøke å selge meg mer remedier eller tjenester enn det jeg hadde bedt om.
Mvh
Hun ble sikkert like henrykt som Madammen ble da jeg ymtet frempå om en Helmholz-resonator under sofaen.Har meldt han å venter på tilbakemelding har ymtet frempå til fruen at vi skal lage spilevegg i stuen. Hu er foreløpig ikke imponert eller overtalt. Spørs om ikke jeg må slite litt et minutt eller to for såpass tiltak i stuen
Vis vedlegget 759181 Vis vedlegget 759180
Når jeg først har fått oppheng i noe blir jeg jo delvis manisk men hadde en lang å hyggelig prat med @erikr idag. Å noen ganger er det enkle faktisk det beste? I veien på å finne hvor det kødder seg litt har jeg rett og slett brukt ullsokk i en og en i eliminerings prinsippet. Det var vesentlig bedring på venstre side. Korrekt måling? Nooope, men innbiller meg at dette hjørnet her som lager krøll. Kanskje flytte den hylla å se om det blir bedring. Ingen forskjell på høyre side når jeg testet der. Må få målt litt ja! Men det er håp
Ja, men nå kan kanskje dette oppfattes som et stooort problem å det er det ikke. Er det hjørnet som kødder det litt. Er en lav frekvens som kødder. Spiller faktisk ikke så stor rolle hvor mye jeg justerer de dipswitchene. Så problemet er lite, men nok til at jeg irriterer meg over det. Har noen planer i møblering til vinyl osv i tankene uansett så kanskje det bedrer det. Har lyst å lage et møbel fra vegg til vegg med opplegg til både hifi og plater. Det har jeg faktisk fått gehør for. Få gjort om litt for så å fortsette med måling tror jeg blir perfektDu har selvsagt jobbet litt med dipswitchene +/- 4db i bassen?!
Et problem er det jo tydeligvis, størrelsen avgjøres av jobben som kreves for å løse detJa, men nå kan kanskje dette oppfattes som et stooort problem å det er det ikke.
Joda, jeg tror nok mange hadde levd fint uten å tenke på det, men med et snev av adhd deluxe vil det skje ting her ila høst vinter. Normalt ville jeg bare byttet ht men har lyst å få dette til. Innen rimelighetens grenser vel og merke. Er ei stue så litt begrensninger har jegEt problem er det jo tydeligvis, størrelsen avgjøres av jobben som kreves for å løse det
Nå forhandler du bare med deg selv! Er irrelevant hva disse udefinerte "mange" kunne levd med, du som skal leve med det. Hvem av oss audiofile tror du kunne levd med det forresten? Tror du jeg kunne ha gjort det?Joda, jeg tror nok mange hadde levd fint uten å tenke på det,