Musikkmannen
Musikk i fokus
Gratulerer så mye, mye snacks for tiden
Sikkert en sånn snobbJa det er jeg enig i! Forrige eier av denne må ha vært jævla pertentlig å nøye, for den er jaggu strøken sikkert en jålebukk med noe italiensk på gulvet...
Gjør det så kan jeg kose meg med masse lys og glød alene.Det er faen ikke jeg som gnåler mest om Toskebokser for tiden! Gutta i Ski har blitt helt besatt! Like før jeg skifter til D'Agostino eller noe annet stygt!
Er ikke bekymret. Plutselig kommer våren, du trenger et eller annet til jolla eller du finner på noe annet tull. Svisj! McIntosh ute av loftet!Gjør det så kan jeg kose meg med masse lys og glød alene.
Vis vedlegget 953322
Fant ikke på noe lurt å si der gittEr ikke bekymret. Plutselig kommer våren, du trenger et eller annet til jolla eller du finner på noe annet tull. Svisj! McIntosh ute av loftet!
Hm, hva er dette, uenighet i menigheten?Fant ikke på noe lurt å si der gitt
Flott du er fornøyd Unektelig en flott kombo du har der Har jo hatt minstemann i serien til dine talere. Så kan gå god for lyden. Den er prima. Spesielt var C20 bra med lyttenivå litt over kosevolum. Var som nevnt til deg på nippet å kjøpe et par C30 på brukten. Kos deg maks. Dynaudio har sin egen sjarm. Er ikke uten grunn jeg personlig har digget en masse ulike par talere fra dem gjennom tidenTakker Øyvind ja, det gjør faktisk det er rett og slett sinnsykt fornøyd du får lufte deg denne veien snart å høre