Johnny Lotion skrev:
jonas skrev:
Skal selvfølgelig komme tilbake med fler lytteopplevelser om noen uker, etter at den første og sterkeste forelskelsen har lagt seg. 8)
Har sittet og kost meg med mitt T+A anlegg i hele kveld etter at puddingen var i seng. Dvs frem til kona skulle se ""Fruene" på tv2. Jeg har hatt mitt oppsett i snart 1 år og koser meg enda.
Ble bare nysjerrig og spent på hvordan det går med forelskelsen Jonas, og ikke minst jakten på forsterker
Mvh Tore
Forelskelsen har deffinitivt ikke lagt seg og nå har jeg tatt steget opp til T+A TCI 3 R (ca 50000kr). ALT ER PERFEKT for første gang i mitt 20 årig hifi jakt på det perfekte.
Det er 2 ting som er unikt med T+A sine store høyttalere, som ALLE andre merker MÅ ta lærdom av.
Det første er ekteheten og den perfekte balansen fra bånn til topp. Dette er sofistikert og fløyel Klipch
Det andre og mest unike er disse storvokste høyttalerenes evne til å spille RENT i alle rom, selv i min kjellerstue som flere av de mest kjente bransjeaktørene har sagt er det verste de noensinne har hørt innen grusom rom-akustikk!
Eneste mulighet har jeg blitt fortalt er å bygge et nytt rom i rommet!
De siste 4 årene har sykt mange høyttalere vært innom helvetes rommet og alle, selv små satelitter har prestert å gi fra seg enorme bassproblemer og booom effekter.
T+A TCI-3R er en voksen 3 veis gulvstående høyttaler med vannvittig krefter og skyv i hele bassområdet ned til 30 Hz. De spiller krystallklart i normale rom ned til 7kvm!
Hvordan det er mulig at denne høyttaleren kan spille 100% rent i mitt rom er tryllekunst på høyeste nivå og BØR være i bakhodet til alle som er ute etter nye høyttalere og kanskje ikke har optimalt lytterom.
Til slutt må jeg få takke relløm her på forumet, som jeg har overtatt høyttalerene av. Uten din hjelp og forståelse hadde jeg aldrig turt å satse på disse smykkene.