Takk til alle som besøkte oss på Hi-Fi-messa i Horten

Kommentarer

MakkinTosken

Who, me?
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
44.784
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Takk for en svært behagelig avslutning på en lang lørdag. Køntri, vinyl og litt bånd var midt i blinken før køya! (y)

• Liker
Reaksjoner: oct

rosros

HIFI Entusiast
Ble medlem
16.03.2007
Antall liker
71
Sted
Nittedal
Torget vurderinger
10
Veldig bra messe med alt fra fantastisk lydopplevelse til noe skuffende. Men slik er det. Jeg som lytter mye til orkestermusikk fant virkelig rommet og anlegget som overbeviste meg. ATC 50 spilte fantastisk! Alltid vært en av mine favoritthøyttalere. Hørte mye på dem hos Tor og Lyrick i Torgata. Ja faktisk eksisterte ATC 50 den gang og. Aktive og passive.

Sist redigert:

FredrikH

Hi-Fi interessert
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
9
Torget vurderinger
3
Er det Totem høyttalere jeg ser på bildet? 😃 Skal dere føre merket i butikken?

capita

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2009
Antall liker
128
Torget vurderinger
14
Personelig synes jeg at det gjennomgående inntrykket var at for mange av de som stilte ut gjorde at vor lite for å få rommet de hadde fått tildelt til å fungere litt bedre akustikkmessing en det gjorde. Det så ut som om det stort sett bare var plog and play. Jeg vet at rommene er vanskelige osv. men jeg mener at de som velger å stille ut bør anstrenge seg litt mer for å skape noe mer akseptable demonstrasjoner for de som betaler for å komme inn.

Mange av oss har hørt mye tidligere og er kjent med mye, og kan således likevel ta med seg noe i etterkant.
Jeg hadde med meg 2 stykker i år som var uerfarne og nye i gamet. De sa begge at det var skuffende, fordi de ikke egentlig satt igjen med noe særlig matnyttig informasjon, om hvilke merker lydbilde osv. som kunne være noe for dem.

Etter å ha vært i Horten på 15 av 20 messer er det vanskelig ikke å være enig, og legge til at snittet av kvalitetsnivået på presentasjonene i minne ører heller ikke har vært mindre imponerende enn i år. Til slutt , dette gjaldt ikke alle, men det som beskrives er et oppsummert helhetsinntrykk.

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.667
Torget vurderinger
3
Veldig bra messe med alt fra fantastisk lydopplevelse til noe skuffende. Men slik er det. Jeg som lytter mye til orkestermusikk fant virkelig rommet og anlegget som overbeviste meg. ATC 50 spilte fantastisk! Alltid vært en av mine favoritthøyttalere. Hørte mye på dem hos Tor og Lyrick i Torgata. Ja faktisk eksisterte ATC 50 den gang og. Aktive og passive.
Om du ønsker er det bare å låne eller komme på demo hos Audio Aktøren Terje 90762967

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.667
Torget vurderinger
3
Personelig synes jeg at det gjennomgående inntrykket var at for mange av de som stilte ut gjorde at vor lite for å få rommet de hadde fått tildelt til å fungere litt bedre akustikkmessing en det gjorde. Det så ut som om det stort sett bare var plog and play. Jeg vet at rommene er vanskelige osv. men jeg mener at de som velger å stille ut bør anstrenge seg litt mer for å skape noe mer akseptable demonstrasjoner for de som betaler for å komme inn.

Mange av oss har hørt mye tidligere og er kjent med mye, og kan således likevel ta med seg noe i etterkant.
Jeg hadde med meg 2 stykker i år som var uerfarne og nye i gamet. De sa begge at det var skuffende, fordi de ikke egentlig satt igjen med noe særlig matnyttig informasjon, om hvilke merker lydbilde osv. som kunne være noe for dem.

Etter å ha vært i Horten på 15 av 20 messer er det vanskelig ikke å være enig, og legge til at snittet av kvalitetsnivået på presentasjonene i minne ører heller ikke har vært mindre imponerende enn i år. Til slutt , dette gjaldt ikke alle, men det som beskrives er et oppsummert helhetsinntrykk.
Det er begrenset hva en får til i løpet av en dag og hva som er plass til i bil/varevogn. Da blir nok utstyret dessverre prioritert foran 4 kubikk med dempematerialer.

• Liker
Reaksjoner: oal

capita

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2009
Antall liker
128
Torget vurderinger
14
De aller fleste utstillerne har bært der før, og alle som kommer vet at de skal på en messe, altså at det er midlertidige oppsett . Likevel burde en del utstillere være bedre forberedt enn det de var.

Morsomt at du går rett i forsvar, fremfor å ha en åpen og konstruktiv tilnærming men takk for din tilbakemelding.:coffee:

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Antall liker
1.667
Torget vurderinger
3
De aller fleste utstillerne har bært der før, og alle som kommer vet at de skal på en messe, altså at det er midlertidige oppsett . Likevel burde en del utstillere være bedre forberedt enn det de var.

Morsomt at du går rett i forsvar, fremfor å ha en åpen og konstruktiv tilnærming men takk for din tilbakemelding.:coffee:
For å si det slik lånte jeg ut tepper til utstillere for å dempe første refleksjon selvfølgelig er dette viktig, men noen ganger strekker ikke tiden til og da må en prioritere hva en ønsker å gjøre. ikke tvil om at rommete har mye å si.

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.667
Link til alle artikler
208
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Fremdeles mulighet for gode kjøp under 30 års jublet til Audio Aktøren

Fremdeles mulighet for gode kjøp under 30 års jublet til Audio Aktøren

• 1
Fremdeles mulighet for gode kjøp under 30 års jublet til Audio Aktøren Gleng huset i morgen fra 14.00 til 22.00.
Fortsett
Bransjenyheter
30 års jubileum med mange gode tilbud.

30 års jubileum med mange gode tilbud.

• 1
30 års jubileum med mange gode tilbud. fra 10 til 30% på utvalgte produkter som er på lager. Det blir også mulig til å høre på EVO 300 Hybrid power i et oppsett med Qln ref 9. Vi har også med...
Fortsett
Bransjenyheter
30 års Jubileum

30 års Jubileum

• 6
30 års Jubileum %2C%22ref_notif_type%22%3A%22plan_user_associated%22%2C%22source%22%3A%2229%22%7D']Trykk for mer info
Fortsett
Bransjenyheter
Under 30 års jubileum et til Audio Aktøren på Glenghuset vil det bli lagt ut ca 1000 LP'er

Under 30 års jubileum et til Audio Aktøren på Glenghuset vil det bli lagt ut ca 1000 LP'er

• 11
Under 30 års jubileum et til Audio Aktøren på Glenghuset vil det bli lagt ut ca 1000 LP'er. Her er noen godbitene
Fortsett
Bransjenyheter
Audio Aktøren presenter nytt High End merke

Audio Aktøren presenter nytt High End merke

• 0
Ønsker du å lytte til Accustic Arts så har vi Power III og Player III inne i demo. Les også test av Accustic Arts Tube Preamp V og AMP IV. For mer info ta kontakt tlf: 90762967...
Fortsett
Bransjenyheter
Da er det bare å sette av datoen Audio Aktøren 30 år

Da er det bare å sette av datoen Audio Aktøren 30 år

• 13
Audio Aktøren fyller i år 30år og det ønsker vi å feire med deg! Vi arrangerer for første gang et Hi-Fi event i Østfold hvor dere vil få muligheten til å oppleve flotte lydopplevelser litt utenom...
Fortsett
Topp Bunn