Vedlegg
-
474.6 KB Visninger: 167
-
219.3 KB Visninger: 163
Om du ønsker er det bare å låne eller komme på demo hos Audio Aktøren Terje 90762967Veldig bra messe med alt fra fantastisk lydopplevelse til noe skuffende. Men slik er det. Jeg som lytter mye til orkestermusikk fant virkelig rommet og anlegget som overbeviste meg. ATC 50 spilte fantastisk! Alltid vært en av mine favoritthøyttalere. Hørte mye på dem hos Tor og Lyrick i Torgata. Ja faktisk eksisterte ATC 50 den gang og. Aktive og passive.
Vi fører Totem og har noen modeller inne, Det er bare ringe for demo eller utlån Terje 90762967Er det Totem høyttalere jeg ser på bildet? Skal dere føre merket i butikken?
Det er begrenset hva en får til i løpet av en dag og hva som er plass til i bil/varevogn. Da blir nok utstyret dessverre prioritert foran 4 kubikk med dempematerialer.Personelig synes jeg at det gjennomgående inntrykket var at for mange av de som stilte ut gjorde at vor lite for å få rommet de hadde fått tildelt til å fungere litt bedre akustikkmessing en det gjorde. Det så ut som om det stort sett bare var plog and play. Jeg vet at rommene er vanskelige osv. men jeg mener at de som velger å stille ut bør anstrenge seg litt mer for å skape noe mer akseptable demonstrasjoner for de som betaler for å komme inn.
Mange av oss har hørt mye tidligere og er kjent med mye, og kan således likevel ta med seg noe i etterkant.
Jeg hadde med meg 2 stykker i år som var uerfarne og nye i gamet. De sa begge at det var skuffende, fordi de ikke egentlig satt igjen med noe særlig matnyttig informasjon, om hvilke merker lydbilde osv. som kunne være noe for dem.
Etter å ha vært i Horten på 15 av 20 messer er det vanskelig ikke å være enig, og legge til at snittet av kvalitetsnivået på presentasjonene i minne ører heller ikke har vært mindre imponerende enn i år. Til slutt , dette gjaldt ikke alle, men det som beskrives er et oppsummert helhetsinntrykk.
For å si det slik lånte jeg ut tepper til utstillere for å dempe første refleksjon selvfølgelig er dette viktig, men noen ganger strekker ikke tiden til og da må en prioritere hva en ønsker å gjøre. ikke tvil om at rommete har mye å si.De aller fleste utstillerne har bært der før, og alle som kommer vet at de skal på en messe, altså at det er midlertidige oppsett . Likevel burde en del utstillere være bedre forberedt enn det de var.
Morsomt at du går rett i forsvar, fremfor å ha en åpen og konstruktiv tilnærming men takk for din tilbakemelding.
Stämmer Fredrik, dom vita är Totem Acoustics Element Metal V2 eller MetalV2 så som vi kallar dom!Er det Totem høyttalere jeg ser på bildet? Skal dere føre merket i butikken?
Nå var det vel ikke rare forsvaret han gav... Han simpelthen forklarte grunnen, helt ærlig sak det der.Morsomt at du går rett i forsvar, fremfor å ha en åpen og konstruktiv tilnærming men takk for din tilbakemelding.