Skuffen lukkes automatisk etter en viss stund. (For å beskytte skuffen),Jeg har en 3000-serie CD-spiller som hadde samme problem. Det løste jeg med å smøre skinnene skuffen går på, så den kommer ordentlig ut og aktiverer bryteren som forteller styringselektronikken at den er ute. En enkel og rask fiks mao, og jeg tipper alle disse spillerne er ganske like innvendig.
Skuffen lukkes automatisk etter en viss stund. (For å beskytte skuffen),Hei.
Takker for info.
Dèt tenkte jeg ikke på i det hele tatt.
Selv om jeg har hatt min Denon DCD 2560 demontert flere ganger for å smøre opp disse to glideskinner.
Først brukte jeg elektronikkspray, men det holdt ikke lenge, senere har jeg brukt vanlig Vaselin og det har holdt lenge nå.
Bruker en Q-tips eller helst en liten tynn pensel for påføring.
Får demontere deksler på 4025 før jeg monterer opp 3018A/3006A som jeg venter på nå, og smurt disse skinner.
Er sikkert stor sannsynlighet for at det er slik du beskriver dèt, at den lugger litt, og går tregt på skinnene slik at styringselektronikken ikke aktiviseres alltid.
Er når luka skal være opp problemet oppstår, den smeller igjen av seg selv uten at jeg har gitt ordre om det.
Motsatt vei, åpner den seg ikke av seg selv, der fungerer alt helt topp.
Litt irriterende det der, at når cd plata er halvveis på plass så lukkes lukka, og dèt før jeg har fått plassert denne tilhørende plastplate oppå cd,en.
Men ikke alltid det skjer.
Skuffen lukkes automatisk etter en viss stund. (For å beskytte skuffen),Jeg har en 3000-serie CD-spiller som hadde samme problem. Det løste jeg med å smøre skinnene skuffen går på, så den kommer ordentlig ut og aktiverer bryteren som forteller styringselektronikken at den er ute. En enkel og rask fiks mao, og jeg tipper alle disse spillerne er ganske like innvendig.
Det står ikke så mye nyttig i bruksanvisningen, heller.Det kan hende, men jeg kjenner ikke målene på de platene heller
Jeg ønsker å lage mine egne sideplater til min TPR 3080A.
Herlig med svar på et 12 år gammelt spørsmål!Skuffen lukkes automatisk etter en viss stund. (For å beskytte skuffen),
Mvh Tom
Beklager at jeg kanskje var utydelig, men det er 4025 og 4035 som lukker seg automatisk! Har ikke sett at min 3015A har gjort det...Herlig med svar på et 12 år gammelt spørsmål!
Takker så mye for det! Har fulgt med en stund og det er masse interessant dere prater om her og gleder meg til å følge med videre!!Ingen fara, Zeppmeister. Välkommen hit till HFS och Vintageavdelingen!
Ta det helt med ro, Zeppmeister. Det var slett ikke ment som noen som helst form for kritikk. Jeg syntes bare at det var morsomtå se noen svare på et spørsmål som ble spurt i 2011. Men du skal selvfølgelig ha ros for å være hjelpsom. Velkommen til forumet.Beklager at jeg kanskje var utydelig, men det er 4025 og 4035 som lukker seg automatisk! Har ikke sett at min 3015A har gjort det...
Ha meg unnskyldt, jeg er fersk her!!
Blir spennendes å høre.Det kommer en sånn inn i stua på söndag.
Så da får vi se.