Tarmskylling

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Noen som har prøvd dette?
Ble satt på sporet av Toplines treningsdagbok. Vet at A-HA gutta tar dette i forkant av hver konsert. Tenker også litt på en annen tråd om det er femi med step-maskin:

Er det femi med tarmskylling?

"Mvh"
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.909
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
.............. Vet at  A-HA gutta tar dette i forkant av hver konsert...........

"Mvh"
Lurerpå hva som startet den trenden? 8)
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Har hørt at det ikke er så gunstig, for det fjerner blant annet bakterier som er naturlige i tarmen, og som er sunne for deg.
 

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Dette var mitt hundrede innlegg. Ikke mye å skryte av... Men det feires med en...
 

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Vet ikke hvordan det føles for dere med 700++ innlegg, men jeg har en eller annen slags absurd god-følelse hver gang jeg er innom dette forumet - et llite samfunn jeg er en del av. Nå som jeg er oppgradert til "Hifi-entusiast" føles det jo litt rart når de siste innleggene mine har vært på "off-topic". Har vel ikke følt jeg har bidratt så mye til dette samfunnet, mer snyltet i grunn. Jeg er uansett takknemlig. Jeg sitter på 100% mer kunnskap om Hifi enn da jeg ble medlem her. Tror jeg.

Jeg er fremdeles interessert i tamskylling og... ;)
 
S

slowmotion

Gjest
Har hørt at det ikke er så gunstig, for det fjerner blant annet bakterier som er naturlige i tarmen, og som er sunne for deg.
Det har jeg også hørt....

Forøvrig er tarmskylling ekstremt femi....og det er a-ha også......



;)
 

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
hvordan i helvete foregår en tarmskylling?
styrter man i seg en flaske med et eller annet dritt og setter seg på ramma etterpå?

eller utstyrer man seg med en gul oppvaskhanske på høyrehanda...???
 

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Jaja vet det, en liten ironisk manøver bare. Så; a-ha er femi.. I know. Hele 80-tallet var jo det. Tarmskylling... vet enda ikke. Det jeg vet er at yogamenneskene drikker en eller anne te i fellesskap for så å sitte på ramma i fellesskap. I timesvis. Har en yogabekjent som har en historie der. En god en ;) Alt er jo så forbannet naturlig i disse miljøene... Vel. Det er også mulig, så vidt jeg har forstått, å få et rør opp i rektum som fører all bæsjen og faenskapen ut og vekk i et rør - via en maskin som minner om en gammel analog synthesizer. ---friTT etter hukkomelsen fra et Jack-Ass program der en nisse gjorde dette...
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Framfor tarmskylling er det visst mange som foretrekker hjernevask.
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.475
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Det finnes en fastekur som heter Sitronsaftkuren
Når man er ferdig med den er ikke bare tarmen ren, men lever, nyrer, underhudsfett ("giftlager") også.

Anbefales etter jul og nyttår selvsagt :)
 

Psyklisten

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.12.2004
Innlegg
993
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
Kjøper du deg SKIKKELIGE subber så får du tarmskylling gratis på kjøpet, da er det ikke femi lenger heller ;D
 

lomt

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
1.475
Antall liker
3
Sted
Stavanger
Ja det er ikke skikkelig høyt før buksa rister, og synet blir uskarpt :D
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Tarmskylling er vel for de som har sett at det finnes mange bakterier i tarmene og synes det er ekkelt og unaturlig. Bort med alt. Fortsetter du lenge nok kan du oppgradere til pose på magen og utlagt tarm.

Mener å huske at mannen bak Corn Flakes var den som lagde kuranstalter med tarmskylling som ingrediens. Bakterier var jo fy-fy må vite.
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Det var da fælt så mye fordommer da! Det er ikke snakk om å sterilisere tarmen, men å fjerne gammel drit og sykdomsfremkallende tarmbakterier. Jeg har aldri gjort det, men har da i alle fall fornuft nok til å finne ut hva noe er før jeg bestemmer meg for at det noe tull :p
 

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Innlegg
1.868
Antall liker
1
Det er ikke snakk om å sterilisere tarmen, men å fjerne gammel drit og sykdomsfremkallende tarmbakterier.
Nå er jeg ingen lege, men jeg innbiller meg at kroppen klarer akkurat det helt fint på egenhånd.
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Det var da fælt så mye fordommer da! Det er ikke snakk om å sterilisere tarmen, men å fjerne gammel drit og sykdomsfremkallende tarmbakterier. Jeg har aldri gjort det, men har da i alle fall fornuft nok til å finne ut hva noe er før jeg bestemmer meg for at det noe tull :p
Spis mat med mye fiber. Mer fiberfyll er bra. I fattige land der man sper på maten med mindre næringsrik fyll, der er det gjerne svelt-i-hjel kost, hos oss er derimot for mye næringrik mat, noe som heller ikke er bra. Nordmenn spiser vel mye fiberrik mat allerede, grovbrød og kornblanding til frokost gjør susen.
 
O

om.s

Gjest
Og funker ikke fibrer gir du kroppen en god dose med Bitter dram, Gammel Dansk f.eks ;D.....

mvh
 
Topp Bunn