TAS Ultimate Analog Issue!

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
518
Sted
Stockholm
ixos_76 skrev:
Er det denne du har Cundis? :D :D
Jepp, den er det..! Kommer med lytteinntrykk i "Ny platespiller -det ble Wilson Benesch the Circle" tråden etterhvert som jeg får pickup på plass.. Kan si så mye som at det er i en helt annen liga enn planar 3.. ;D. Så bra at du er fornøyd, da er det deilig å få litt regnvær så vi kan sitte inne å kose oss med vinyllyden.. ;). God helg til deg og! :)

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Å når vi dro igang scouten her....var det nesten snødrev......ihverfall i hjernecellene mine...tok litt av i foh. til men reg2 kunne prestere...En selger fra ei hifi sjappe i byen klarte å prestere å si at rega p5 var noe av det bedre på markedet hva dynamikk angår...Jeg kan bare beklage på selgers vegne,å håpe det gikk greit å få igjen skolepengene.......... ;)

Nå er jeg ikke neo regafan...men sier ikke at dette er en dårlig spiller...men en selger bør vite bedre...rega har sine tilhengere,det kan jeg forstå,men å hevde at det er den spillern på markedet som er mest dynamisk under 15 var vel å dra det litt langt eller cundis??he he.Men pen er den.....spesiellt med den nye trerammen...skal visst ha kommet for salg som på bildet...ikke det at jeg skal ha en men...Legger ved bilde av denne p5......(nå har vel tråden sklidd ut max...)kanskje vi bør gå i en annen tråd cundis,,,he he)mvh Espen

Vedlegg

Topp Bunn