R
Ronny_D
Gjest
Syns den kunne virke futuristisk. ;DRaven8 skrev:Ja den epic failuren der var ikke mye bra gett.
Syns den kunne virke futuristisk. ;DRaven8 skrev:Ja den epic failuren der var ikke mye bra gett.
Jeg tror ikke det er noe problem. Såfremt du velger riktige farger og et stort nok motiv.Gjestemedlem skrev:Blir bra det der. Håper de greier å dekke over den gamle mest mulig slik at den ikke ødelegger det nye motivet for mye.
Du den er faktisk ferdig. Hadde helt glemt denne tråden. Skal få tatt et bilde så kan dere se hvordan det bleemotikon skrev:@wogt:
Hvordan går det med tatoveringen din, noe mer siden dette bildet ble tatt?
![]()
Som all annen kunst så finnes det jo mange stilarter, Tribal, Japansk, Americana osv.Bach_Man skrev:Hvorfor bruker tattiser alltid slike erkeharry motiver med drager og hodeskaller? Finnes det ikke noen "moderne" skole innen kunsten?
Bach_Man skrev:Hvorfor bruker tattiser alltid slike erkeharry motiver med drager og hodeskaller? Finnes det ikke noen "moderne" skole innen kunsten?
Det syntes jeg du skal JanJanR skrev:Artig 6bm8
Kanskje man skulle vurdere ett par 2A3 på ryggen :
/jan
Du kan tro fruen hadde satt pris på det ;D6bm8 skrev:Det syntes jeg du skal JanJanR skrev:Artig 6bm8
Kanskje man skulle vurdere ett par 2A3 på ryggen :
/jan![]()
Drager kan jo være så mangt:Bach_Man skrev:Hvorfor bruker tattiser alltid slike erkeharry motiver med drager og hodeskaller? Finnes det ikke noen "moderne" skole innen kunsten?
Det er også noen som da synes at det begynner å nærme seg patetisk.....BT skrev:..... men har tenkt å bruke dobbelt så lang tid før jeg bestemmer meg.
Hvordan sovner du når noen tattoverer deg i trynet??bambadoo skrev:
Haha ;D ;D ;Dwotg skrev:At den dumme kjærringa trodde hun skulle bli Kat von D bare hun fikk noen stjerner i trynet får hun skylde seg selv for.
Denne karen gjør jo ordtaket "pul meg i øret" mulig!!bambadoo skrev:Jeg hadde ikke sovna med denne fyren plukke i fjeset mitt
![]()
Enda en tøff geek. Praktisk alltid å ha den periodiske tabellen for hånden på hånden på armen!Gjestemedlem skrev:Tøff geek? :-\
Hva med de som røyker?Drikker?Skal ikke de heller få hjelp?Espen R skrev:Så lenge ikke en eneste skattekrone går med på å fjerne tattos, så er det ok for meg. Men hvis folk angrer sine tattos, da skal de betale av egen lomme både for selve fjerninga av tatoveringer og eventuelle arr som oppstår som følge av dette.
Jo. Men dette er helseskadelige ting og har årsak i avhengighetsskapende nytelsesmidler. Tatoveringer er kun en kosmetisk greie og ødelegger ikke kroppen. Kun da tatoveringer fører til fysisk helseskade skal man få behandlinga dekt av skattekroner.Julenissen skrev:Hva med de som røyker?Drikker?Skal ikke de heller få hjelp?Espen R skrev:Så lenge ikke en eneste skattekrone går med på å fjerne tattos, så er det ok for meg. Men hvis folk angrer sine tattos, da skal de betale av egen lomme både for selve fjerninga av tatoveringer og eventuelle arr som oppstår som følge av dette.