- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 312
Re: TB horn (morobygge II ? )
Det er derfor jeg har satt inn den skrå veggen samt fyllt kammeret m. skum. Får se (høre) hvor mye dette virker inn.
Skal prøve først med lite ull og heller øke gradvis.
( her ser en nytten av avstivningene også. De er med å holde oppe ulla ( kan også bruke fiskegarn å feste ulla i)
Det med bollene får jeg se helt til slutt,synes selv det ble mer "heftig" med disse men tror her at lyden får avgjøre til slutt. ( selv om jeg nesten primært er ute etter design :
) Forresten så virker ikke disse så store som de ser ut på bildene.
Ellers har jeg handlet inn beis og lakk i dag
(Faxe interiør beis og benar blank lakk)
Har fått beiset 2 strøk på en prøveplate,så dette må tørke mellom hvert strøk)
Må vel også se om jeg får tak i noen delefilterdeler slik at jeg får experimentert med dette ( tror eska mi m. deler er borte :-[ :-X :-X :'( )
Noen som har en eske delefilterdeler billig til salgs?
Mvh Jan I
Prøvde å dempe lenger ut i hornet,men uten at det hjalp så forferdelig mye.( dog med enda mindre boomy effekt)Du kan nok fortsat dempe med mer og mer luftig dempematerialet utover i større deler av hornet.
Det ser bedre ut uten bollene på disse faktisk - syns jeg da![]()
Det er derfor jeg har satt inn den skrå veggen samt fyllt kammeret m. skum. Får se (høre) hvor mye dette virker inn.
Skal prøve først med lite ull og heller øke gradvis.
( her ser en nytten av avstivningene også. De er med å holde oppe ulla ( kan også bruke fiskegarn å feste ulla i)
Det med bollene får jeg se helt til slutt,synes selv det ble mer "heftig" med disse men tror her at lyden får avgjøre til slutt. ( selv om jeg nesten primært er ute etter design :
Ellers har jeg handlet inn beis og lakk i dag
(Faxe interiør beis og benar blank lakk)
Har fått beiset 2 strøk på en prøveplate,så dette må tørke mellom hvert strøk)
Må vel også se om jeg får tak i noen delefilterdeler slik at jeg får experimentert med dette ( tror eska mi m. deler er borte :-[ :-X :-X :'( )
Noen som har en eske delefilterdeler billig til salgs?
Mvh Jan I