Transparent gul lp plate det tåler ikke sensor på SL6 da går den i fistel nekter avspilling fra første track lander kanskje på spor 2-3 litt tilfeldig . Mener huske det muligens stod noe om det i manualen farget / transparent vinyl går dårlig ?
Pen spiller, blir interessant å se prissetting.Fra det store Internettet
Vis vedlegget 1053816
Pris is UK satt til £2799 - SL1210GR2 er £1799 or SL1210G er £3499
Har en SL-J300R, er vel siste tangentialmodellen...Transparent gul lp plate det tåler ikke sensor på SL6 da går den i fistel nekter avspilling fra første track lander kanskje på spor 2-3 litt tilfeldig . Mener huske det muligens stod noe om det i manualen farget / transparent vinyl går dårlig ?
Jeg kjenner ikke de andre modellene, men med min sl10 følger det med "Optical sensor block sheets" Dette er tynne pappskiver man kan legge mellom platetallerkenen og plata.Transparent gul lp plate det tåler ikke sensor på SL6 da går den i fistel nekter avspilling fra første track lander kanskje på spor 2-3 litt tilfeldig . Mener huske det muligens stod noe om det i manualen farget / transparent vinyl går dårlig ?
Vis vedlegget 1052511
Knall tips , har en slik pappskive liggende et eller annet sted , men SL 6 har ikke sensorer lik SL10 i tallerken men ingenting skal være uprøvd ( bare me finner den igjen ) MvhJeg kjenner ikke de andre modellene, men med min sl10 følger det med "Optical sensor block sheets" Dette er tynne pappskiver man kan legge mellom platetallerkenen og plata.
Slik lurer man elektronikken, sånn at også plater som slipper lys gjennom kan spilles automatisk. (f eks gul eller transperent picture disc osv) ) Samme gjelder 10" og 7" plater.
Er det optiske sensorer i tallerkenen, så bør det fungere på andre modeller også.
Vis vedlegget 1054057
(ikke min spiller, men maken. )
Noen som har funnet norsk veiledende pris på denne?
P mount nål sitter montert på SL7 ? MvhI pendlerleiligheten har jeg Technics Concise Vis vedlegget 1055471 Vis vedlegget 1055472 Vis vedlegget 1055473 Vis vedlegget 1055474 Vis vedlegget 1055475 . Med Technics SL-7, samt SB F2.
Nei, men basert på gjeldende valutakurs snakker vi 39.990,-Noen som har funnet norsk veiledende pris på denne?
1200G er 5 kg tyngre, så hvis høyere vekt betyr bedre spiller er 1200G best.Noen som har tanker om hvilken som er best, 1200G eller 1300G ?
Kan underskrive på at tyngre er bedre...1200G er 5 kg tyngre, så hvis høyere vekt betyr bedre spiller er 1200G best.
Du snakker om kroppsvekt nå?Kan underskrive på at tyngre er bedre...![]()
Jeg kan skrive under på at 1200G er driftssikker. Jeg har brukt min daglig siden den ble lansert.Har sett video av de to forskjellige motorene som sitter i disse, 1200G er jo en del mer robust enn den på 1300G. Så spørs det da hvor mye den siste teknologien spiller inn lydmessig? Er det for å spare penger i produksjon ( mye lettere plint og motor)?
Hvor mye har den nye teknologien å si når en vet hvor driftssikre og nøyaktige disse spillerene er fra før?
Lekker i sort og sølvLekkker i sort?
En halv 1000r til en sjettedel av prisen. En no-brainer!Uten tvil penest i sølv men uansett en vakker spiller
mvh