En jeg talte med havde en interasant teori...
Den gik ud på at Islam var Satans religion...
På den måde at efter Kristi fødsel og korsfæstelse, samt her af Kristendommens udbredelse, føldte Satan sig truet.
Han kunne se at hans onde veje og afgude religioner var på tilbagetog verden over... hvor skulle det ikke ende??
Fred og fordragelighed sog sameksistens blandt menneskerne???
UHA! nej dog FØJ! hvilken tanke for ham...
Hvad skulle "stakkels" trængte Satan nu stille op...
Jo! i år 600 fik han ideen... (bemærk at 666 er satans tal altså noget med 600.. man aner en sammenhænge)
Han skabte en ny religion, med et andet navn for Gud (Alla) hvilket så snedigt nok var ham selv.. og han skabte en falsk profet : Muhamed.. til at udbrede en ny religion skabt af ham..
ISLAM...
Med hans version af Biblen (Koranen)
Så fik han langsomt men sikkert mange.. mange mennesker til at "hoppe" på den.. og blive Muslimer... (uden at vide det er de altså Satanister)
Dette ville med sikkerhed skabe konflikt mellem Kristene og disse "nye" Muslimer (Satan tilhængere) og væk var fred på jord for evigt!!..
Hvilket også har vist sig at ske!..
Miliarder af mennesker lader sig nu lede på afveje og væk fra Kristendommen, og lige lukt i fagnen på Satan (denne uden at vide det og i den tro at de tror og vil det rigtige og gode.)
Dette betyder med andre ord at den gud Muslimerne tror på i virkligheden er SATAN! og at Islam er lig Satanisme.. og profeten Muhamed er Satans budbringer (dicipel)
Og Muslimerne og Islam er Satans redskab til Kristendommens udryddelse og undergang (Dommedag)
Interasant fremligning...
Tankevækkende... (og skræmmende!!)
Bemærk dog!!
DETTE ER IKKE PÅ NOGEN MÅDE MINE ORD! ELLER MENING... MEN BLOT EN FORMIDLING AF HVAD HVILKE PERSONER / KREDSE HAR SOM HOLDNING OG SYNSPUNKT I FORHOLD TIL ISLAM.
Og i forhold til min personlige holdning nok lige en anelse for stærkt og rabiat!....
Jeg gider ik lige en fatwha (eller hvad det nu hedder og skrives??) over mit hovede...
:-/