Telleren

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Er det forumeiers intensjon å fikse telleren, altså den som angir postede innlegg?
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.774
Antall liker
510
Sted
Stockholm
Sv: Telleren

Det virker som om den ikke virker på emner som ble konvertert over fra den gamle hifisentralen, bare på nystartede emner på HFS2, som f.eks. "konserter"..
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Sv: Telleren

Cundis skrev:
Det virker som om den ikke virker på emner som ble konvertert over fra den gamle hifisentralen, bare på nystartede emner på HFS2, som f.eks. "konserter"..
Jammen ser det slik ut....

Om dette blir fikset ?

Mvh
 

Brombrom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2005
Innlegg
177
Antall liker
18
Sv: Telleren

Hmm, la nettopp inn et svar på en ny tråd, det ble da ikke registrert ::)....

Edit: Ikke dette heller.....
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Sv: Telleren

Brombrom skrev:
Hmm, la nettopp inn et svar på en ny tråd, det ble da ikke registrert ::)....

Edit: Ikke dette heller.....
Virker ikke telleren her heller lengere..?


Edit:
nei det gjorde den ikke ::)
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Jeg vet jeg har lagt inn flere posteinger, enn telleverket tilsier, men jeg har ikke helt oversikten over hvor jeg har postet. Jeg har i alle fall postet to steder under FILM, og ingen av disse dro opp snittet... 8) Siden midt på dagen i går, har jeg postet 1 gang, sier telleverket. Dette er helt feil, sier jeg. Men om det betyr noe..?

PS: Denne postingen ble registrert
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.934
Antall liker
6.011
Torget vurderinger
2
Jeg kjører en funksjon som teller opp antall innlegg, posteringer osv. nesten kveld, så hvis ikke telleren fungerer med en gang så blir det automatisk rettet på i løpet av kort tid.

Mvh
Thomas
 

DYNAMIC1

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
2
Heisann

Nå sluttet telleren og virke ser det ut til.
Er dette noe som kommer og går innimellom.?

(edit)Den teller her da

Mvh
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.654
Antall liker
32.467
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Jeg har ikke så mange innlegg når sant skal sies...Alikevel klør jeg meg litt i hue når det blir så viktig å få TELLT innleggene sine...Hva betyr vel antall hvis en får gitt den info en vil og får den info en søker...?? Ser ingen prestisje i det å ha en million innlegg...Poenget må være å ha glede av de innleggene en har og får svar på blant alle de hyggelige folkene her :)
 
P

Parelius

Gjest
Det som ikke telles, teller ikke (= er ikke noe å regne med, betyr ikke noe, kan vi se bort fra, ikke relevant, henimot irrelevant, ubetydelig, meningsløst).

duco ergo sum
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.934
Antall liker
6.011
Torget vurderinger
2
Telleren fungerer, men den gjelder ikke for innlegg under Off Topic.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.654
Antall liker
32.467
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Parelius skrev:
Det som ikke telles, teller ikke (= er ikke noe å regne med, betyr ikke noe, kan vi se bort fra, ikke relevant, henimot irrelevant, ubetydelig, meningsløst).

duco ergo sum

Så du må ha et TALL for å vise at du har GJORT noe ? ;).... Som sagt, for min del betyr ikke tall noe for innlegg, mer innleggets innehold... :)


Nil desperandum :D
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
HCS skrev:
Parelius skrev:
Det som ikke telles, teller ikke (= er ikke noe å regne med, betyr ikke noe, kan vi se bort fra, ikke relevant, henimot irrelevant, ubetydelig, meningsløst).

duco ergo sum

Så du må ha et TALL for å vise at du har GJORT noe ? ;).... Som sagt, for min del betyr ikke tall noe for innlegg, mer innleggets innehold... :



Nil desperandum :D
Jeg er enig med deg i ditt syn, men jeg er også enig med de som savner en 100 % pålitelig teller. En teller som ikke funker, er som om en diode skulle slutte å lyse, selv om den er bak på den aktive suben... er den der, skal den søren meg virke.. ;D
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
25.015
Antall liker
13.504
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
46
da er det jo bare å fjerne den!
bedre uten enn en som ikke virker!
IMO
Mvh
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.934
Antall liker
6.011
Torget vurderinger
2
Hei Gutar,

Den virker, men ikke for off topic.
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.774
Antall liker
510
Sted
Stockholm
Har noen sletta to av innlegga mine, jeg har plutselig fått to mindre...! Spøkelse? :eek:
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
390
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Det kan nok hende at jeg skriver innlegg som enkelte synes er totalt unødvendig/uinteressant, men jeg kan forsikre alle om at det absolutt ikke har noe med antall innlegg å gjøre (for å nå høye tall på telleren), det er noe som opptar meg så godt som null
og ikke hadde jeg "oversikten" heller før jeg nå så antallet.
Forøvrig enig i at den bør virke dersom det skal være noen vits i, og det gjør den i følge høvdingen.
Mvh.KW
 

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
3.238
Antall liker
6
Cundis skrev:
Har noen sletta to av innlegga mine, jeg har plutselig fått to mindre...! Spøkelse? :eek:
'

Dersom de er usaklige nok får du minus-poeng ;D ;D ;D
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.774
Antall liker
510
Sted
Stockholm
Erland skrev:
Cundis skrev:
Har noen sletta to av innlegga mine, jeg har plutselig fått to mindre...! Spøkelse? :eek:
'

Dersom de er usaklige nok får du minus-poeng ;D ;D ;D
Det antall innlegg jeg mista ved overgangen til HFS2, har jeg bare henta inn igjen på ordassosiasjonsleken... ;)
 
Topp Bunn