Usedvanlig grundig gjennomgang av et godt kjent merke fra ikke ukjente trakter.
DOXA - PRODUCTS - SPEAKERS
Du har satt deg godt inn i dens forutsetninger - heri ligger også dens innebygde begrensninger - og dens fysiske oppbygning og konstruksjonsmetode.
Du gir en god og malende uttømming av dens presentasjoner, med saklig og objektivt ordvalg som står til troendes.
Jeg lyttet til "originalen" med dens ytterst pussige "kablasje" i Horten sist høst
pix: Høvdingens reportasje.
En ørliten forskjell i finish kan muligens anes
Langt viktigere er din gode og instruktive beskrivelse av hvordan *du* opplever ht nå, i sin ferdige, kommersielle form.
Jeg på min side finner ikke grunnlag for å verifisere det du opplever med det ferdige produkt med det jeg erfarte i Horten: jeg var innom i 2.etg flere ganger, prøvde flere ulike sitteposisjoner, søkte etter den gode tone via ulike musikksjangre ... men kom hver gang fra rommet lett hoderystende: "hvorfor presentere noe som muligens har potensiale men som er så langt fra å kunne vise det".
Da er det med et gledens nikk til deg å kunne konstatere at, jo - det lar segt gjøre i Noreg au!
Bare vi gjør markedsføringen godt nok (les: Er Ikke Skam å ha et Ferdig Produkt før Almuen får høre det).
Cheers?
Cheers!!