Dette skrev jeg for to og et halvt år siden, og står for det fortsatt
"
[bladet fra munnen]
Fakta er at disse FAT LMC m/Furutech overbeviser så det ikke er til å tro!!
Nå sist i går ble det virkelig vindusvask
Forskjellen fra en "vanlig" nettkabel (ca 1500,-) til FAT LMC m/Furutech var nærmest dramatisk.
Det blir ikke lett å gå tilbake til de forrige kablene etter den der kraftdemonstrasjonen, og det gjør ikke eieren av anlegget heller.
Denne FAT LMC låter meget detaljert og åpent.
Samtidig innehar den en naturlig ro som gjør at detaljene ikke stresser lydbildet og opplevelsen.
Bassen er kraftig, detajert og med stor tyngde og kraft. Veldig godt merkbart fra andre "bra" kabler!
Lyden slipper høyttalerne i større grad og fornemmelsen av ekte artister av kjøtt og blod økes.
Detaljene, renheten og roen gjør det fristende å skru opp volumet litt ekstra, bare fordi det låter så rent og naturlig.
Kablene er ikke utpreget "snille" eller varme, men låter fordømt "hul igjænnem" og ekte, fabelaktig!!
Skal du kjøpe strømkabler til flere tusen kroner stykket?
Dropp det og mekk dine egne FAT LMC!!
[/bladet fra munnen]
[hodet på høggestaben]
Disse forskjellene var så direkte påtakelige og lette å høre at de som ikke klarer å høre forskjeller og stole på egne ører får kun hoderystene bevegelser fra meg!
Dette er innlysende forskjeller, selv om for å sitere gårdagens vert "ingeniøren i meg hyler og skriker, dette skal ikke være mulig!"....
Legg ingeniørkunnskapene fra dere på jobb, og bruk ørene hjemme.
Dersom ikke blindtester klarer å påvise disse forskjellene, så er det blindtestene det er noe feil med. Basta!
[/hodet på høggestaben]
"
For meg er det dessverre soleklart at det er forskjeller. Jeg har latt mine erfaringer være det jeg tror på.
Har ingen aning hvorfor slike kabler "virker" og har hverken kunnskap, tid eller interesse i å forske videre på det.
Ikke minst siden jeg får et så bra resultat med FAT LMC. Det koster ikke mange kronene.
Skjerming, kvadrat, innstrålt eller utstrålt støy, det kan sikkert være? Jeg vet ikke, men klarer dessverre ikke å overbevise meg selv at dette er tull...... :
Linkene angående resonanser her gjør jo at man nesten kan begynne å tro på disse cablewraps....
Mvh
Rolf