PeriodeLytter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 26.02.2013
- Antall liker
- 3.542
Jeg klikket på denne videoen fordi mange kjenner Mark&James som blodfan av ATC monitorer. Og da spesielt deres 3" dome mellomtone.
Videoene presenterer noen kjente men for meg flere nye produktnavn i dette bygget som har pirret nyskjerrigheten min.
Analogt delefilter som de ender opp med ikke benytte, men som likevel virker meget intressant.
Volt speakers
BlieSMa speakers
Trinnov MC Pro
Leverandør av BlieSMa
Videoene presenterer noen kjente men for meg flere nye produktnavn i dette bygget som har pirret nyskjerrigheten min.
Analogt delefilter som de ender opp med ikke benytte, men som likevel virker meget intressant.
Xkitz Electronics
Supplying High Quality Electronic Devices at Reasonable Prices to Hobbyists, Makers, and DIY Enthusiasts all over the World Since 2010.
www.xkitz.com
Volt speakers
Volt Loudspeakers - Sound Science
Britain’s finest and most innovative loudspeakers. Your journey to source reliable, exceptional and bespoke components starts here.
voltloudspeakers.co.uk
BlieSMa speakers
Trinnov MC Pro
Trinnov | Trinnov Room Correction for Multichannel Monitoring Systems
The MC Processor brings Trinnov's exclusive Room Correction technology to post-production environments, from 7.1 up to 64 channel theatrical speaker layouts
www.trinnov.com
Leverandør av BlieSMa
DIY audio components and accessories
SoundImports is the leading one-stop-webshop for DIY audio products in Europe. We offer the best brands with fast delivery.
www.soundimports.eu
At SoundImports, you can find the acclaimed BlieSMa tweeters. BlieSMa built its reputation by building tweeter designs that are at the top of the driver design industry. The tweeters come in pairs and come in two versions: aluminium and beryllium - one of the best material available to speaker drivers manufacturers today. BlieSMa T34B-4 Beryll
Sist redigert: