baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Natt til lørdag kjøpte jeg en demobrukt Arcam rLink DAC til 500 kroner pluss frakt til CC Audio hos Stereofil. I dag ringer de og sier at den var solgt før jeg kjøpte den. De tilbydde meg en ProJect DAC nedsatt fra 1100 til 1000 isteden (for å gi et annet tilbud fikk jeg altså en hundrelapp i avslag på den dårligste DAC-en de har i butikken). Er alt annet enn fornøyd med at de har ting liggende ute på nettsiden sin som de ikke har til salgs, og faktisk lar folk kjøpe dem for senere å sende pengene tilbake når de ikke har den likevel.
Jeg kunne sikkert ha insistert på at de må gi meg et bedre tilbud enn det med kjøpsloven i bakhånd, siden de ikke kan levere rLink lenger og likevel annonserer for den. Men dette orker jeg ikke. Tar heller lærdom av det og kjøper aldri noe tilbud på nettet fra Stereofil, for de oppdaterer ikke siden sin så du er ikke sikker på om produktet du betaler for finnes eller ikke.
Jeg kunne sikkert ha insistert på at de må gi meg et bedre tilbud enn det med kjøpsloven i bakhånd, siden de ikke kan levere rLink lenger og likevel annonserer for den. Men dette orker jeg ikke. Tar heller lærdom av det og kjøper aldri noe tilbud på nettet fra Stereofil, for de oppdaterer ikke siden sin så du er ikke sikker på om produktet du betaler for finnes eller ikke.