Nå ble jeg overrasket; selv med min Burmester 991, er det god bass; andre her med Gryphon og Emitter forteller slik jeg forståe dem om en veldig fysisk og dynamisk bass/mellomtone!Vurderer å selge mine gallo ref. 3,1 med bassforsterkeren.
Synes de blir litt for snille i nedre mellomtone/øvre bass, savner litt mer fysisk opplevelse.
Nå ble jeg innspirert men kan noen si meg hvordan jeg får latet bilder fra pcèn til hit??
Vurderer å selge mine gallo ref. 3,1 med bassforsterkeren.
Synes de blir litt for snille i nedre mellomtone/øvre bass, savner litt mer fysisk opplevelse.
system audio explorer er nevnt tidligere i tråden..Vil Nikko så ut med hva han tenker kjøpe av nye høyttalere?
Dynaudio?
Mvh.
Ketil
Hei kan ikke en av dere legge ut noen pene bilder av Gallo med "gitter" på?
Har en hjemme jeg må overtale...
Hva er det salongbordet, Dog?
Pokker så god møbelsmak du har Dog. Klassisk modernist, kan jeg like. Ikke var kombinasjonen "teppe"- stol vond heller. Og aldeles glitrende fotograf.
Ikke til å tro.. Hu liker de ikke..
Hva skal jeg gjøre/ si?
Forresten hva er nyprisen på ref3.1 og bassforsterker om dagen?
Tja kanskje det..Kan du bytte henne ut uten altfor mye styr?
O.
Har dine sort fot?Mine galloer er meget pent behandlet, står til daglig med trekket på, tas av når kjerring og unger er ute noen timer.
Ligger en Emitter 2 på sentralen nå Dog; tid for oppgradering? Send meg en PM hvis du vil bli kvitt 1 eren....Jeg har en ASR Emitter I Basic, oppgradert med high quality capacitor-board med 573.000µf og Version Blue som betyr kromføtter, siste versjon av strømforsyning, blått lys i display og alu-kjøleribber...kan ikke si jeg savner stort, men en Emitter II en eller annen gang er ikke helt utenkelig(men 4 bokser frister ikke!)
O.
Kjempegøy tråd Dog. Artig å ha bilder fra alle forandringer og oppgraderinger, slik som du har. Må få lagt øre til disse høyttalerne dine, litt mer, en gang. Får ta en Oslotur og høre litt hos NAT, skal høre litt på noen andre høyttalere på Hamar også, får se om jeg kan kombinere dette på denne turen.
Lurer litt på hva slags kamera du bruker? Er så imponert over bildene dine!
Flott at zappern la inn bilder nå, så ut til å være et spennende og flott oppsett han også hadde. Får håpe flere følger opp i denne fine tråden
Takk skal du ha. Måtte vel mest regne med at det var fotografen som var viktigstTakk Hagto - håper du får anledning til å lytte til dem på ett oppsett som er godt matchet. Disse gutta trenger strøm og god signalkilde, vokser med miljøet kan du si
(jeg er mer eller mindre blodfan som du skjønner, og gleder meg til reference 4 og 5!)
Kameraet jeg bruker vanligvis er EOS 30D med L-optikk. Men de fleste av disse har jeg tatt med et Sony DSCW1(tror jeg det het) kompaktkamera med Carl Zeiss-optikk. Enkle greier altså...men med litt kjærlighet i komposisjon og eksponering blir det bra likevel!
Nøkkelen er lange lukkertider, stabilt underlag, tilstedeværende lys og svært sjelden bruk av blitz.
O.
Takk skal du ha. Måtte vel mest regne med at det var fotografen som var viktigst
Håper jeg får høre Gallo på et bra oppsett en gang. De ser ihvertfall spennende ut, og de fikk jo meget god test av redaktøren i 6moons, som gir inntrykk av å være en dyktig kar.
Mvh