motoren
Æresmedlem
Grattis Gunner, ble veldig bra Kos deg i ny boligen så håper jeg at ting falle på plass om litt
mvh
mvh
Alt hva du vet, just sayinDritfine.
Dette blir så bra så!
I Amsterdam finnes det en gate som de kaller «blue-light-district».....der får transeksuelle utfolde seg i båser som kan minne om størrelsen på rommet ditt. Just sayin´
Enig, liker fargen jo mer jeg ser på de. Gjelder nå å finne farge på veggen som fremhever de. Usikker hvilken.Blåfargen og røde tuter........hadde sett ut som et horehus. Fino i den finishen er ikke stilig prangende, men lekre.
Yepsi, 12kvm, men volumet er stort pga takhøyden.Ser bra ut. Er dette i «annekset»?
Bredden er 3.14 på den veggen de står langs nå, og det blir nok den veggen som det satses på også. Lengden er 3,78m, men da er jeg redd tutene kommer for nære.Hva er bredden på rommet ? Blir spennende å se om Ayon og Manley er støyfrie på de, men en kan ikke få alt lettvint heller.
Takk, ZuluGratulerer gunner! Veldig stilige, selv med brune horn
En lys grå farge hadde passet godt nydelige taler du har dratt i husTakk, Zulu
Fargen er nok heller mer gul(l)aktig enn brun, og det gjelder nå å finne en farge på veggen som matcher også.
Takk, F .Grattis Gunner, ble veldig bra Kos deg i ny boligen så håper jeg at ting falle på plass om litt
mvh
Dritfine.
Dette blir så bra så!
I Amsterdam finnes det en gate som de kaller «blue-light-district».....der får transeksuelle utfolde seg i båser som kan minne om størrelsen på rommet ditt. Just sayin´
Nøyer meg med å sitere svaret til HaavardAlt hva du vet, just sayin
Ja, de er langt mindre enn Ta'us, og er såpass små at trua på at de kan funke i rommet vokser. Altså vokser mer enn hva rama har gjort siden han var 14-tis. Det er nok mer krymping som er gamet der i gården.Bra farge, ganske diskret. Jeg ble lei av røde horn... Disse er mindre enn jeg trodde, ellers har rama vokst!
Takker!Gratulerer med ny kåk! Fargen på horna var jo bare lekker, mal heller om frontveggen
Visst, de hadde kledd det flotte Accu-settet ditt just purrfect!De der tutene kunne fått prøvd seg hjemme hos meg også, liker fargen, kler Accuphase
mvh
Det er transportsbeskyttelse for spikes, og kan seff fjernes. Skal se om jeg kan ta et bilde i morgenDe er fine
Men hva i alle dager er det på beina? Ser ut som de har skadet seg og er surra med sportsteip.
Alrighty, motoren, grå skal det bli!En lys grå farge hadde passet godt nydelige taler du har dratt i hus
mvh
Hm, den fargen er flott og fin kontrast til det gyldne, og andre jordfargerser for meg en slik mellomting`` kunne fungert med beige metallic`horn og
Vis vedlegget 675548
Er dette veldig store høyttalere eller er fyren på bildet en liten spirrevipp?
Sønnen til forrige eier er elektriker så det er stikkontakter overalt, men her har han gjort en slett jobb, ja. Klagesak opprettes, med håp om at 50k kr tilbakeføres!... og det går sikkert an å rette opp stikkontaktene med tid og stunder også
Blir bare å male på en matt farge for å slippe gjenskinnet fra takspottene. Mer gidder jeg ikke, retten og sletten.Horna er lekre , ville ikke gjort noe med dem. Frontveggen kan jo evt. plates og tapetseres også. Mye fint å velge i der.....
@ _RoDa_Det er transportsbeskyttelse for spikes, og kan seff fjernes. Skal se om jeg kan ta et bilde i morgen
Har de gråe, tilpasset over 60kg. Har vært brukt under Ta'us. Har vinglet litt mellom de og CO gummiplater. Blir antagelig å kjøpe inn flere til å ha under rackene også. Mange fortløpende utgifter i denne hobbyen . Finnes folk som tom synes slikt er gøySe der, ja
Ser ut som du også kan tweake med dempeføtter når endelig plassering er lokalisert.
Vis vedlegget 675749
Kanskje dine til og med er så tunge at de grønne putene passer
Sonic Design dempeputer - Nå på lager hos Mala Audio!
Sonic Design dempeputer lanseres i Norge! Riktig demping/avkobling av komponenter mot underlag er noe mange tror enten er veldig dyrt, glemmer bort eller ikke har fokus på, men hos de fleste vil riktig avkobling av høyttalere og komponenter fra underlaget gi gode effekter. Vi har sett etter...www.hifisentralen.no
mvh