Haavard
Hi-Fi freak
Sus er det. Ingen trafoduri original støyet de endel....
Sus er det. Ingen trafoduri original støyet de endel....
Greit, da støyer dehos meg er sus=støy
Tar det helt lugn. Jeg har allerede en bedre spiller å bruke. Disse Garrard-greiene er bare loppemarkedgjenstander likevel, dyre sådan, men de pynter godt. Jeg har en kun som alibi så jeg kan disse dere skrotnisserFå ut fingeren nå,gunner å få satt opp den 401 spilleren
For your eyes only, baby.hva slags plinth, arm, moddet, hotroddet?
Den 301 ser jo ut som et rottereir"Hei, Leif.
Sender deg et bilde fra ferien min i Qatar. Kan fortelle at de jobber på sprengt for å bygge fotballstadionene ferdig i tide.
Kos deg i jula, så sees vi kanskje neste år. Ikke godt å vite i denne gale verden!
Vh
Gunner"
Vis vedlegget 774388
Eller beggeform follows function.......noen har denne hobbyen for lydens skyld, andre for estetikken....
Ser lite til de to lydplatene som ble så generøst forært deg i hui og hast for noen uker siden…
Den ene er gjemt bak CD-racket . Den andre langs veggen som ikke er på bildene. Planen er spilevegger rundt baut, så vi får se hvor disse platene havner. Pene er de jo ikke, de gråe som henger på veggene. Kanskje i taket, kanske selge - vi får se.Ser lite til de to lydplatene som ble så generøst forært deg i hui og hast for noen uker siden…
Jeg er en glad amatør på dette. Har ikke målt engang, og vet ikke om hele sulamitten egentlig har noe for seg. Vel, kan vel ikke bli verre enn uten?!Hehe. Håper du får brukt dem til noe fornuftig. Var bare litt nysgjerrig
Jada, men ingen gullører . Bruker de titt og ofte også, faktisk. Akustikk er vanskelig og en vitenskap i seg selv. Det er mer enn å hive opp ymse tilfeldige plater her og der og tror at det gir ønsket effekt. Kan faktisk bli verre også, selv om jeg er litt trygg her siden det er fof de høyere frekvensene jeg ønsker å redusere.Du har jo ører?
Du finnner NOS Gravard arm her, ikke noe aftermarket greier som de andre suller med.For your eyes only, baby.
Dønn standard, ikke herpet som deres. Peneste plinhet som finnes, ikke stygge som deres. Ser etter arm ennå.
Gravard arm? Hadde det enda vært Gerrard, eller i verste fall Gerhardt....Du finnner NOS Gravard arm her, ikke noe aftermarket greier som de andre suller med.
Helt grei pris også
GARRARD TURNTABLE TONE ARM FOR THE GARRARD MODELS DD 131 & DD 132 NEW OLD STOCK- | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for GARRARD TURNTABLE TONE ARM FOR THE GARRARD MODELS DD 131 & DD 132 NEW OLD STOCK- at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
PTSA er absolutt en av Caves bedre plater, ja, selv om mye av tungsinnet fra Skeleton Tree henger igjen. Hvem kan vel klandre mannen, mtp det han gikk gjennom. Forresten, "Finishing Jubilee Street" er som snytt ut av nesa til Neil Young!Push the sky away er en av mester Cave‘s bedre imo. Og en passende partner for sutring i halvmørke. NRK hadde tidligere ett strålende konsertopptak fra Køben der han spilte noen av låtene fra dette albumet. Om du ikke har sett det før så er det verd å lete opp.
Løp og kjøp! En av mannes beste utgivelse. Ok, det er lite revolusjonerende nytt fra den kanten, men det plager så visst ikke meg.Den TW plata må kjøpes
Raska med meg noen skiver på Apollon i Tbg i dag , men ikke denne. Dårlig unnskyldning for en ny tur dit altsåLøp og kjøp! En av mannes beste utgivelse. Ok, det er lite revolusjonerende nytt fra den kanten, men det plager så visst ikke meg.
Min er en nypress, ja, kjøpt på PK. Har flere eldrepress, så det blir ingen kjøp av de samme igjen. Men klart, jeg hadde nok bare kjøpt fra PK nå og ikke giddet å bruke tid (og penger) på å jakte, selv om det er litt kult å eie de eldre pressene.Du har sikkert kjøpt en ny press gjort av Waits/Brennan? Imo er disse nypressene betydligt bedre enn dyre original pr.
Finnes mye utgitt fra Asylum Years og fremover og ikke er dem spesielt dyre heller
Hmm, bare en liten detalj, PTSA var ute för ulykken med sønnen. På Skeleton Tree og Ghosteen er han preget av ulykken, forøvrig veldig bra album alle sammenPTSA er absolutt en av Caves bedre plater, ja, selv om mye av tungsinnet fra Skeleton Tree henger igjen. Hvem kan vel klandre mannen, mtp det han gikk gjennom.
Ah, da tok jeg feil . Skeleton Tree er helt klart mørkere. Hadde jo håpet at hans tilværelse lyste litt opp med PTSA, som er en lysere utgivelse, men altså ikke. Litt kjipt, det der.Hmm, bare en liten detalj, PTSA var ute för ulykken med sønnen. På Skeleton Tree og Ghosteen er han preget av ulykken, forøvrig veldig bra album alle sammen
mvh