Bra regel! ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Min regel 1,5 er at ikke andre irriterer deg når du har en hyrdestund i lyttestolen, det er nesten like ille som at en selv må ta hensyn.
Que?pengesluk skrev:Kjøp i løs vekt, Emo! MYE billigere og mindre mas.
Fydda! Har aldri foreslått noe slikt.Griffenfeldt skrev:Tror han mener prostituerte Emo. Kvinner i løsvekt..
Hva med et AD-JUST sofabord i samme minimalistiske stilen som stolene?emokid skrev:Når det gjelder møbler begynner jeg å lande på noen produkter jeg har tittet på, men er mer enn åpen for synspunkt og tips!
Se mitt forrige innlegg. Liker eik, skal ikke ha møbler kledd i lik, skal gi et vist kvalitetsfølelse uten å bli for pompøst..tore. skrev:Godt sagt! Kjøp gjerne brukte klassikere, men det kan kanskje være utrygt farvann hvis du ikke vet hva du vil ha. Jeg kan gjerne overøse deg med forslag hvis jeg har noen kriterier og retningslinjer... (terapi for frustrasjonen over å ikke ha plass til flere stoler og lamper hjemme )
No er no smaken ulik, men for eigen del: Er det ikkje kjedeleg med alle desse kvitmåla prosjekta? Eg tykkjer det minnar om sjukehus...Canales skrev:har sagt det før: mal furuen hvit, så blir det dritfint.
og mye lettere å møblere.
fin farge på takbjelkene, btw.
Den peisen din er veldig stilig live, anlegget ditt er velspillende ogsåemokid skrev:Det er helg og det gløder i husets tredje horn. Hmm.
Straks hjemmelaget italiensk pizza, sitter og vurderer møbler, kabling av anlegget, plassering av komponenter osv. Helg er kos!
Dette var flott, så utrolig godt å ha den følelsen av 'endelig' når man kan spille musikk til langt på natt uten å forstyrre noen!emokid skrev:
Tatt sent i natt, spilte grisehøyt til det nesten startet å lysne. Begynner å få roen og kvalitetstid her nå.
Som dere ser har jeg noen midlertidlige møbler som enten blir solgt eller flyttet ut i uthuset når de nye kommer inn. Grå sofaer og sort gulvteppe fungerer dårlig her, imo.
Anlegget er plassert helt "random" på innflyttingsdagen. Har planer om å sette kilder\pre ved lyttepos, og ha relativt lange kabler bort til monoblokker og HT. Kle og ramme inn akustikkplater.
emokid skrev:Som sagt ingen maling i stua. Om det skal gjøres med tider har jeg et rom i endevegg som alt interiør kan flyttes inn i før malearbeid starter. No stress. Skal hvertfall ikke gjøre det på et år eller to. Helt seriøst, som en enhet med huset mener jeg det vil ta bort noe av særpreget å male dette hvitt, ikke minst gjøre det litt vel kaldt for mitt vedkommende, særlig i kombinasjon med alt lyset som kommer inn.
Jeg er ikke på leten etter et kataloghus anno 2011. Sterilt kan det være andre steder.