- Ble medlem
- 04.02.2004
- Antall liker
- 6.686
Tøffe saker! Blir nok lakkert i en eller annen farge tenker jeg. Det er ikke hensikten at man skal se at det er laget av skiver....Men hva med B&W's flowport overflate på horn?
Tøffe saker! Blir nok lakkert i en eller annen farge tenker jeg. Det er ikke hensikten at man skal se at det er laget av skiver....Men hva med B&W's flowport overflate på horn?
Heisann!Stilig design.
Ser ikke helt ukjent ut
Åssen enheter har du i tankene her?
Gpa 414 eller 515?
Mvh
Erik
Blir sikkert bra dette herHeisann!Stilig design.
Ser ikke helt ukjent ut
Åssen enheter har du i tankene her?
Gpa 414 eller 515?
Mvh
Erik
Neidu, det er ganske likt noe du har drodla du og! Jeg har hatt skisser på noe lignende siden jeg planla midhorn, men skrota å bygge selv da jeg fikk kjøpt Jhorn og allerede hadde GPA 515.
Det er snakk om 12" for å få totalhøyde så kompakt som mulig, da jeg liker å sitte nærme og lyd"image" er ganske viktig for min del. For høyt plassert mellomtone og diskant ødelegger for min del.
GPA 414 er ikke "tight" nok til å spiller lineært i horn med denne kompresjonen, så det blir noe annet ser det ut til![]()
Nå er det vel hevet over enhver tvil at prisene av de forskjellige ALE-driverne er forholdsvis kostbare i forhold til de fleste andre konkurrentene, men det lille jeg har hørt rundt om, tilsier at det også er en vesentlig forskjell i lydkvaliteten. Dynamikken og måten de graver seg ned i mikrodetaljer på, gjør at de på samme tid kan oppleves veldig brutale, og samtidig spille med en letthet som egentlig føles litt motstridene, i hvert fall når det kommer til hornHehe, det får nesten du fortelle oss, det er vel du som har ferskeste erfaring med forskjellige hønndrivere og ikke er biased...
Skeeeeptissskkk ( til at du skal selge )Flere og flere ser dette "lyset" i hønna... ingen tvil om at det låter bedre enn "tradisjonelle" apekister. Nå skal jeg bare kvitte meg med det alt det gamle, så blir jeg også med på den karusellen...Følg med på brukten.
Dette kalles fornuft og gutts!!! Bravo!!!Flere og flere ser dette "lyset" i hønna... ingen tvil om at det låter bedre enn "tradisjonelle" apekister. Nå skal jeg bare kvitte meg med det alt det gamle, så blir jeg også med på den karusellen...Følg med på brukten.
Kvalifiserer til æresmedlemsskap i "The Brownnosers Club" - med god margin!Du har alltid hatt et mål og en plan.. mye er gjort da.
Og du jobber ditto for resultatene.
Det gir gevinst.
Nok skryt nå ?? ... Holder dette for at du kan hjelpe meg snart?
Eller må jeg ta et avsnitt til ?? 8)
Blir ikke bedre enn dette Emo!Siste feriedagene blir late, kjenner jeg. Feriefrokost fra lokale bakeriet Rent mel i posen, som kun lager brød med gode gamle kornsorter. Var nede der ved åpningstiden for å få noen varme utgaver rett ut fra ovnen. Siden det ikke er tropevarme ble det mulighet for litt varm sjokolade til
Rolige morgener med med sløy musikk og prima lyd er fantastisk, en god grunn til å leve i seg selv.
Vis vedlegget 332612
Ellers blir det noen timer foran tegnebrettet og, noen har spennende ting på gang!
Det må ikke bli lenge til! Begynner å jobbe til mandag og har noen litt hektiske dager den uken, men utover begynner det nok å roe segBlir ikke bedre enn dette Emo!Siste feriedagene blir late, kjenner jeg. Feriefrokost fra lokale bakeriet Rent mel i posen, som kun lager brød med gode gamle kornsorter. Var nede der ved åpningstiden for å få noen varme utgaver rett ut fra ovnen. Siden det ikke er tropevarme ble det mulighet for litt varm sjokolade til
Rolige morgener med med sløy musikk og prima lyd er fantastisk, en god grunn til å leve i seg selv.
Ellers blir det noen timer foran tegnebrettet og, noen har spennende ting på gang!
Når det passer kommer jeg på ny inspeksjon!
Hvete i vanlig form er brukbart til lim, har kuttet det ut så langt det går(bruker for det meste epoxy), her går det også i grov havre og lign......
Mvh.
SAL
Skeeeeptissskkk ( til at du skal selge )Flere og flere ser dette "lyset" i hønna... ingen tvil om at det låter bedre enn "tradisjonelle" apekister. Nå skal jeg bare kvitte meg med det alt det gamle, så blir jeg også med på den karusellen...Følg med på brukten.