The Kuzma 4POINT Tonearm

P

Parelius

Gjest
Kom over følgende omtale (lenke til .pdf)av den nye tonearmen fra Kuzma, og som visstnok også fikk en liten pris fra hifi+.

Er det noen som mot formodning har hatt mulighet til å låne øre til denne saken?

Vedlegg

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
27.720
Torget vurderinger
27
Faktisk en av de armene som finnes der ute jeg er mest nysgjerrig på. Skulle gjerne hatt to platespillere (i musikkværelset), og den andre måtte gjerne vært en Kuzma Stabi Reference med 4POINT. Kan ikke du kjøpe Parelius, så kommer jeg på besøk for å inspisere.

Audiofreaks har jo spilt på Kuzma under Hortenmessa de seneste årene og det har alltid vært fremragende lyd etter mitt skjønn. Synd vi ikke fikk sett noe til 4POINT i år.

epicurus

Bransjeaktør
Ble medlem
31.05.2004
Antall liker
7
Torget vurderinger
0
Kuzma 4Point skal stilles ut i Trondheim på messen 25 & 26 Oktober i AUDIOFREAKS sitt rom.

Velkommen. :)

P

Parelius

Gjest
Dit har jeg ingen mulighet til å komme. Kunne armen komme til meg?

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
26.176
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Massere dine tinninger i sirkelbevegelser, Parelius. Jeg så en gang en Coca Cola-reklame fra sykehusmiljø hvor man fikk både drikke og vidunderlige unge sykepleiersker på det viset. Garantert overførbart.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
og denne spillte på Arken i år...en "budsjettkuzma" med ortofon arm

ikke stygg akkurat ;)

Vedlegg

D

Dilla

Gjest
Er det noen på forumet som har 4point og kunne tenke seg å dele noen erfaringer? Parelius, du har kanskje anskaffet deg et eksemplar siden du startet tråden? ;)

eikeland

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
101
Hei.
Jeg har en 4point med kuzma kc4 på. Armen er noe av det bedre jeg har hatt i min tid men også den dyreste.
Når jeg skal selge platespilleren min en gang så blir nok 4pointen igjen.Har selv en kuzma ref nå.
Syne armen er lett å ha med å gjøre som tuning og stiftbytte.Den er også veldig stor i støresle.Lydmessig så får du lese testene på nett ,for jeg er kke den beste til å forklare . "ingen hifiskribent" ;)
Men Anbefales ;D

mvh. eikeland

D

Dilla

Gjest
Se der ja, flott platespilleroppsett du har eikeland! :) Snuser litt på denne armen selv, har også stabi ref. Du skulle tilfeldigvis ikke holde hus i trønderhovedstaden som meg selv? Hadde i tilfelle vært artig å møttes. Ellers burde vi jo hatt en Kuzma vennetråd her på forumet, ser ut til å mangle :eek:
Mvh Ti Kei

eikeland

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
101
Jeg bor i stavanger så det blir vel litt langt for en lyttekveld..
Nei det er vel ingen kuzma vennetråd men det er jo ikke forsent til å lage en.
her er et bilde av spiller og arm

Vedlegg

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
27.720
Torget vurderinger
27
Lekker spiller og arm Eikeland, jeg har alltid hatt stor sans for Kuzma. Oser kvalitet lang vei av dette.

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
16.056
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
Flotte spillere disse KUZMA

Selv synes jeg denne er überlekker!!