The Last One
Hi-Fi freak
Takk.
Ikke sett på linken du sendte via PM.
Ikke sett på linken du sendte via PM.
Sofia Karlsson , albumet Levande (live)Har plassert meg på bøttekottet sammen med B&W - Music Angel. Har behov for tips til kvinnelige vokaler. Gjerne innen sjangeren jazz.
ligger på Wimp...og ei norsk dame, jeg vet du kommer til å like (i og med at du likte John Martyn) Inger Marie Gundersen. Begynn gjerne med skiva "By Myself"
De har den samme mørke tonen.
Kos deg.
PS: den ligger dessverre ikke på Wimp. Har ikke sjekket på Spoty.
Er godt kjent med henneRåder deg til å gi Sophie Zelmani en grundig lytt. Har vel 8-9 CD'er med henne og liker spesielt disse, Time to Kill og the Ocean and me.
Vis vedlegget 289554 Vis vedlegget 289555
Tre av skivene ja. Men fant du "By Myself" altså?ligger på Wimp...og ei norsk dame, jeg vet du kommer til å like (i og med at du likte John Martyn) Inger Marie Gundersen. Begynn gjerne med skiva "By Myself"
De har den samme mørke tonen.
Kos deg.
PS: den ligger dessverre ikke på Wimp. Har ikke sjekket på Spoty.
Inger Marie, altså.
Smårørene er de som gir klart best forandringer i en rør amp (mener nå jeg). De store KT88 rørene er poweramp rørene dine, prøv heller å bytte smårørene, så kjører du KT88 rørene du har nå til dem stuper . Mye snax å handle av rør på ebay!!!! MAla har Psvan, det funka ikke hos meg, ble for "transistor/naken" lyd.Hva er de små røra foran gode for? Står små bokstaver foran.
Hei synes Arcamen ble litt hars i toppen på Klipsch. Har nå en Abrahamsen og synes den er roligere i toppen samt fyldigere
Hadde jeg helt glemt av. V6.Hei synes Arcamen ble litt hars i toppen på Klipsch. Har nå en Abrahamsen og synes den er roligere i toppen samt fyldigere
NAD 208?Prøver spore opp et par B&W DM 603 og JBL E50.
Det man har hatt før av HT. Ble lagret i en gammel leilighet hos venner. Ble sjuk, full av sosial angst. Fikk aldri hentet de. Så på mld. nå på face. 4 år siden sist kontakt med madammen som passet på de, men får ikke noe svar... vil ikke mase etter så lang tid.
Samme med en svær feit NAD. Den vet jeg hvor er, men den blinket rødt sist gang den ble brukt. Sikkert sikringen. Det er en plugg av en forsterker fra 90-tallet, men kommer ikke på modell. Noen som kan ane hva for en modell det er?
Det ender av og til opp slik, jeg har selv hatt bytter som har vært stortap, og så har jeg hatt bytter som har vært høygevinst. Byttet engang noen rimelige HT i en primare forsterker, som jeg igjen bytta mot en hegel h200, satt med en fortjeneste på nesten 8000,-.Hmm...
Verdien på de går vel heller oppover? 4-5000 er kanskje en litt stiv pris. Stortap for min del. Mtp. at jeg startet bytterunden med en splitter ny Abrahamsen V2 UP.