Thihi, tjoho, bwahahahah!!!ptb skrev:Slik jeg ser det, så tror jeg at det kun blir en konsertversjon. Dvs > ikke den opprinnelige The Wall med bygging og riving av "veggen" under konserten.
Skjønner i såfall ikke hvordan de skulle kunne klare den logistikken med så tett konsertprogram.
Oahahahahaha. Oahahahaha. Ohahahahaha.RoDa skrev:Thihi, tjoho, bwahahahah!!!ptb skrev:Slik jeg ser det, så tror jeg at det kun blir en konsertversjon. Dvs > ikke den opprinnelige The Wall med bygging og riving av "veggen" under konserten.
Skjønner i såfall ikke hvordan de skulle kunne klare den logistikken med så tett konsertprogram.
R
Får både gåsehud og tårer av det selv med dårlig kvalitet ;DiSaint skrev:Gilmoure joinet Waters under gårsdagens konsert i London;
iSaint
Kos deg storligendigiman skrev:Håper Gilmour og Mason dukker opp igjen i London på tirsdag jeg
Gleder meg stort til konserten.
Det klippet gir meg de samme sterke følelsene, stort!!!SaltyDog skrev:Waters og Gilmour på samme scene vekker sterke følelser hos meg også.
Det er en overhengende fare for at det hadde trillet en tåre hadde jeg fått oppleve akkurat dette ja.gismo skrev:Det klippet gir meg de samme sterke følelsene, stort!!!SaltyDog skrev:Waters og Gilmour på samme scene vekker sterke følelser hos meg også.
gismo