THE WALL

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
18.557
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Det blir vel neste års STORE konsert, men.....
Slik jeg ser det, så tror jeg at det kun blir en konsertversjon. Dvs > ikke den opprinnelige The Wall med bygging og riving av "veggen" under konserten.
Skjønner i såfall ikke hvordan de skulle kunne klare den logistikken med så tett konsertprogram.

Allikevel: Waters er Waters :) og er nå i "tenkeboks" om det ikke kunne vært greit med en langhelg et sted i USA til høsten også!

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Antall liker
1
Det ble bygget vegg.. og konserten var, for aa si det mildt, en artig opplevelse!

-yell

Destiny

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2007
Antall liker
270
Torget vurderinger
1
Vat på The Wall konsert i bra, og det var en bra konsert, noe lydproblemer noen steder, men jeg gir terningkast 5!

Destiny.. :)

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
Ble medlem
06.02.2010
Antall liker
15.713
Sted
Østfold
Torget vurderinger
8
ptb skrev:
Slik jeg ser det, så tror jeg at det kun blir en konsertversjon. Dvs > ikke den opprinnelige The Wall med bygging og riving av "veggen" under konserten.
Skjønner i såfall ikke hvordan de skulle kunne klare den logistikken med så tett konsertprogram.
Thihi, tjoho, bwahahahah!!!

R

N

nb

Gjest
RoDa skrev:
ptb skrev:
Thihi, tjoho, bwahahahah!!!

R
Oahahahahaha. Oahahahaha. Ohahahahaha.

iSaint

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2006
Antall liker
60
Sted
Belgia
Gilmour joinet Waters under gårsdagens konsert i London;

iSaint

Julenissen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.05.2002
Antall liker
3
iSaint skrev:
Gilmoure joinet Waters under gårsdagens konsert i London;

iSaint
Får både gåsehud og tårer av det selv med dårlig kvalitet ;D

Salty Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2008
Antall liker
1.960
Sted
Hokksund
Torget vurderinger
3
Waters og Gilmour på samme scene vekker sterke følelser hos meg også.

iSaint

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2006
Antall liker
60
Sted
Belgia
Det har vært kjent en god stund at Gilmour skulle være med å spille "Comfortable Numb" under en av konsertene i Europa, men nøyaktig hvilken har vært holdt skjult. De fleste har vel regnet med at det ville skje under en av konsertene i London, naturlig nok.

Krysser fingrene for at vi kan forvente mer samarbeid i fremtiden - selv om det etter sigende ikke vil hjelpe stort; http://www.classicrockmagazine.com/news/pink-floyd-onstage-together-in-london/

iSaint

S

Stereo_Mono

Gjest
Håper Gilmour og Mason dukker opp igjen i London på tirsdag jeg ;)
Gleder meg stort til konserten.

spurv

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.09.2004
Antall liker
1
Var på konserten på Søndag. For en entertainer! Og for et show. Jeg er helt satt ut :).

David var ikke med nå heller (som jeg hadde regna med), men fy F for en gjennomføring av Comfortably Numb vi fikk: FANTASTISK HELE SHOWER! Overgår det meste jeg har vært med på!

o2 arena London hadde også fantastisk lyd! Dette var MORRO!!! :D.

vta

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
6
gismo skrev:
SaltyDog skrev:
Waters og Gilmour på samme scene vekker sterke følelser hos meg også.
Det klippet gir meg de samme sterke følelsene, stort!!!

gismo
Det er en overhengende fare for at det hadde trillet en tåre hadde jeg fått oppleve akkurat dette ja.

Topp Bunn