pahf
Hi-Fi freak
Morro! Gleder meg til å lese dine erfaringer
Crystal Cable altså, kabelkjøret igjen !?
Eldste poden har kjøpt denne som vi skal teste ut: SOtM Headphone AMP - a combined USB DAC and headphone amplifier Etter sigende skal den være veldig bra. Den er liten, har veldig bra komponentkvalitet etter hva jeg kan se og støtter det meste av formater. Og den kan brukes som separat headamp At den har volumpot ville jeg ikke vært så redd for. Det har dCS dac'en min også. Setter den på full pupp og glemmer den, no problem og overhodet ingen lydmessig degradering som jeg klarer å høre...
Ahh, kult bilde & kommentar, så kult at jeg rapper det og bruker det i gismo tråden, som nybliven, men ikke ennu oppkoblet Circle & Nanotube One eier (foreløbig) ikke noe pu, men, med kommentar til gismo om å handle seg inn en slik sirkel, og som den Einstein fantasten han er passer jo både bilde og kommentar mer enn bare godt!!My boys are finally back!
Det er godt over ett år siden mine riaa monoblokker døde fra meg, siden det har jeg spilt på en backup fra MF.
Men nå har jeg fått dem fikset, hentet dem i kveld - for en glede!
Little Big Phono Preamp fra Einstein spiller så usannsynlig bra, vinyl slik det skal være - hurra!
Vis vedlegget 266617
Første skive ut; Random Access Memories - det er tross alt fest!
O.
Ahh, kult bilde & kommentar, så kult at jeg rapper det og bruker det i gismo tråden, som nybliven, men ikke ennu oppkoblet Circle & Nanotube One eier (foreløbig) ikke noe pu, men, med kommentar til gismo om å handle seg inn en slik sirkel, og som den Einstein fantasten han er passer jo både bilde og kommentar mer enn bare godt!!My boys are finally back!
Det er godt over ett år siden mine riaa monoblokker døde fra meg, siden det har jeg spilt på en backup fra MF.
Men nå har jeg fått dem fikset, hentet dem i kveld - for en glede!
Little Big Phono Preamp fra Einstein spiller så usannsynlig bra, vinyl slik det skal være - hurra!
Vis vedlegget 266617
Første skive ut; Random Access Memories - det er tross alt fest!
O.
Ha meg isf unnskyldt om det ikke er ok så fixer jeg det...
mvh
Godt å lese at du langtidstrives med anlegget, gjør meg bare sikrere på at sånne Unoer kunne jeg også trives med.
mvh
Amen!Har jo vært gjennom en god del utstyr jeg også, gjort mye rart, brukt mye penger, like stas hver gang..men nå har jeg greier som er nøkternt og lite eksotisk. Med unntak av hornene fra Avantgarde da, de er vel fortsatt litt eksotiske for massene. (men seriøst, hvordan kan man vurdere andre prinsipper enn lettdrevne høyttalere? Det er over min forstand).
Er også storfornøyd med mine Uno Nano'er! Og de er virkelig lett å få til i rommet!Det kan jeg garantere deg. Og har du en støyfri og høyoppløst forsterker & kilde, så er det fest. Det er så enkelt og rent som de kan bli.
Ikke noe tullball Unoene er også veldig lette å integrere i rommet, merkelig nok.
O.
Godt å lese at du langtidstrives med anlegget, gjør meg bare sikrere på at sånne Unoer kunne jeg også trives med.
mvh
Fin "sekketømming" det der Dog.
Dog (no pun intended) så er vel faren for at du fjerner magi i anlegg om du begynner å bytte ut Power amp.
If it's not broken, etc... Er vel ikke mange lav effekt kl D amper som jeg klarer å ramse opp på strak arm som kanskje passer deg der ute. (ingen)
Gå heller for å skru av vann når man pusser tenna, sett i flere spare pærer, spis veggis i ny og ne.. En kl A forsterker er essensielt å ha.
Uansett ikke et monster på energi forbruket. SLÅ den tanken fra deg. (Please)
Herlig å høre at du har funnet din lyd. Og uten masse flashy hi end merker Kudos!
Om jeg kunne driste meg til et forslag. Sjekk ut Andervikaudio. De har fine bilder med trykk som knerter problemer med første refleksjoner. De burde være lett å få integrert på side vegger. Effektiv og dekorativ oppgradering.
Skulle selv ønske at jeg hadde vært der. Jeg er så langt i fra fornøyd som det går an å bli. Kaotisk. Drukner i duppedingser som får stua til å se ut som et ormebol.
Fantaserer om en Integrert alt i en boks tidvis :/
Fint oppsett du har. Cleant. En pre/streamer for å slå sammen noen bokser, og få brukt hi res filer. er det eneste jeg ville tenkt på om jeg hadde vært i dine sko.
Sjekk Også ut boka The Power Of The Dog. !
Gratulerer igjen med å ha oppnådd lytte glede
AD
Klasse A er vel ikke sløsing med strøm. Hvis du får god lyd ut, hvordan kan det være sløsing?
Hehehe, derfor er Einstein satt ut på børsen? Hvorfor?! ???The 7 year itch....ish.
O.
For en Teslamann bør man vel ha en Devialet i stua. Sålenge du beholder horna, det skal vel ikke Banges og Olufsens vel? Gud forby
Ser du har handla mye lokalt, Ole. Gode ting. Gratulerer! Håper du får solgt hornet. Og at du slipper å dingle for det, ikke minst.