Kjøss (dialekt) meg i ræva. Henry er det beste eksemplet på at et lag ikke fungerer med stjerner. Så snart han gjør noe over middelmådig blir har genierklært. Bullshit sier jeg. En god spiller, intet mer. Kva pokker er Arsenal?Pesquera skrev:"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."
Det er i slike øyeblikk at selv hifi blir irrelevant :'( :'( :'(
Pesquera skrev:"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."
Kom bli en katapult i krønikens komplette katapult. Kremen kjenner knapt kommende kandidaters kjempende kulminasjoner. Blæh.Boffen skrev:Pesquera skrev:"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."
Blir interessant å se hvordan Arsenal klarer seg til høsten, tror de fixer det jeg, H var jo mye skadet forrige sesong
og det gikk vel sånn passe.
Poste intelligente ting her på ape-forumet er bortkasta.
Kun muslimer, staten, sosialister, skatt, bleier, nye unger, mc, biler og båter som gjelder her.
A4 menneskene ruler (tydeligvis,og de tror de ser sååååå med på det som skjer.) fuck
Pesquera skrev:"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."
På No camp?Gjestemedlem skrev:Henry er vel en av de beste spillerene som har spilt på Arsenal noen gang, men nå er det slutt på Wenger/Henry tiden. Et par sesonger litt ned på listen etterfulgt av et oppkjøp av Ingvar Kamprad, Benreddik eller Storeulv og innhenting av det brasilianske landslaget så kommer de tilbake i god form.
Det har du selvsagt rett i, men konstitusjonen fordrer tronfølge og nå er tronen ledig.rolfozzy skrev:Jeg har alltid trodd at kongen forlot oss 16 august 1977.
Neppe...el_mariachi skrev:Noe særlig mer OT enn dette blir det vel ikke ???
Og Kaka til London?Holmium skrev:Kanskje dette bringer noe positivt med seg? Nemlig at Eto'o kan vende snuten mot de regjerende CL-mesterne.
Håper Kaka blir værende. Real har jo kontinuerlig prøvd seg i to år nå. Liker det ikke.Pesquera skrev:Og Kaka til London?Holmium skrev:Kanskje dette bringer noe positivt med seg? Nemlig at Eto'o kan vende snuten mot de regjerende CL-mesterne.
Tja, fikk ikke Arsenal like mange poeng som Liverpool? Det er dog et hav av poeng opp til de to første. Så er Arsenal middelhavsfarer så.......oddgeir skrev:Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
Jeg skjønner godt at Henry søker seg til en toppklubb. Han er jo så gammel at det begynner å haste hvis han skal rekke å vinne noe.
Lurer på om ikke L'pool vant CL, men jeg kan naturligvis ta feil. Uansett, mine sympatier ligger hos Sir Alex. ;DHolmium skrev:Tja, fikk ikke Arsenal like mange poeng som Liverpool? Det er dog et hav av poeng opp til de to første. Så er Arsenal middelhavsfarer så.......oddgeir skrev:Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
Jeg skjønner godt at Henry søker seg til en toppklubb. Han er jo så gammel at det begynner å haste hvis han skal rekke å vinne noe.
I Premier League er Man.U. i særklasse, Liverpool har vel enda til gode å vinne denne.... The Big Three blir da Man.U, Chelskov og Arsenal - det er ingen ting som tyder på at Liverool skal utvide trioen til en kvartett. Og dersom ser det hele i et historisk perspektiv faller definitivt Chelskov ut med sine to seriemesterkap i løpet av de siste 40-50 årene... Uansett, det blir en spennende sommer og enda mer spennende høst!oddgeir skrev:Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
For ordens skyld, så vant Blackburn Premier League i 1995, da med en yngre utgave av dagens Lyn-trener som høyreback.Pesquera skrev:I Premier League er Man.U. i særklasse, Liverpool har vel enda til gode å vinne denne.... The Big Three blir da Man.U, Chelskov og Arsenal - det er ingen ting som tyder på at Liverool skal utvide trioen til en kvartett. Og dersom ser det hele i et historisk perspektiv faller definitivt Chelskov ut med sine to seriemesterkap i løpet av de siste 40-50 årene... Uansett, det blir en spennende sommer og enda mer spennende høst!oddgeir skrev:Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
Men bedre med en svale enn ingen (les: Liverpool) ;Doddgeir skrev:En svale gjør ingen sommer. ;D