I Hear Your Voice - Loren Allred Played on ThivanLabs TMS-9 Premium (300B Tube Preamp & Music Server & 300B Headphone Amp) MAVIS Master 15 loudspeaker &...
www.facebook.com
Veldig bra høyttaler. Med disse høyttalerne kan man høre på musikk uten å være interessert i superdetaljer og mikrodynamikk. Man sitter rett og slett foran dem og hører på musikk. Selv om jeg eide mye dyrere høyttalere, kunne jeg ikke leve med noen av dem lenge. For eksempel Raidho C3.2, Audio Phsic Codex, Virgo 25 plus, Scansonic MB 6, og jeg kunne liste dem opp. Men de noe annet. Skrur du opp volumet, kan de trylle frem en konsert- eller klubbstemning, og de kan sprenge det ut til og med fra sofaen
)))) Ekte dynamiske bomber.
)))
Eros 9 Anniversary leverer en stor dynamikk,realistiske oppløsningen, lydnivå, produksjon uten volumets begrensninger, enten det er fet eller høyt. Dem vil aldri vise mer enn det som er på CD eller vinyl. Jeg føler er at utøverne kunstner er rett foran meg. Jeg tror at dette også gjelder nye versjon Ultra men her du får enda mer ut av Ultra. Jeg husker når hørte de først det ble raskt til kjærlighet.