olisn
Overivrig entusiast
Min spiller har vært til full renovering hos Frede Kristensen, Classic Audio, Danmark, og har siden fungert greit. Men den har også vært ledsaget av litt mekanisk og rytmisk lyd. Ikke så høyt at det høres fra lytteposisjon og med musikk på, men merkbart når en står nær spilleren, og spesielt uten musikk på. Bare når jeg skyver clutchen litt hardt fram og tilbake forsvinner lyden. Uansett er det irriterende og det gjør at jeg ikke bruker spilleren så mye som jeg ellers kunne ha gjort.
Via en bekjent av en bekjent fikk jeg tips om at den kan være mellomhjulet som trenger å skiftes, evt lager eller noe annet deromkring. Selv er jeg ikke så flink med finmekanikk at jeg har lyst til å gå løs på det indre av spilleren, særlig ikke med tanke på noen specs og marginer som nevnes i servicemanualen.
Finns det noen her på østlandet som kan dette og som evt kan hjelpe, mot betaling. Pfh takk for tips.
mvh. Ole G
Via en bekjent av en bekjent fikk jeg tips om at den kan være mellomhjulet som trenger å skiftes, evt lager eller noe annet deromkring. Selv er jeg ikke så flink med finmekanikk at jeg har lyst til å gå løs på det indre av spilleren, særlig ikke med tanke på noen specs og marginer som nevnes i servicemanualen.
Finns det noen her på østlandet som kan dette og som evt kan hjelpe, mot betaling. Pfh takk for tips.
mvh. Ole G