K
kbwh
Gjest
Modern Talking var fæle greier ja. Nå kom jeg på en dame fra min sene barndom (og videre): Bonnie Tyler. Jøje meg.
Bonnie Tyler, ja, med direkte assosiasjoner til Michael Bolton, som om mulig er enda verre.Modern Talking var fæle greier ja. Nå kom jeg på en dame fra min sene barndom (og videre): Bonnie Tyler. Jøje meg.
Husker en oppgave fra gymnaset i engelsktimen: Presenter noe du liker eller misliker.Modern Talking var fæle greier ja. Nå kom jeg på en dame fra min sene barndom (og videre): Bonnie Tyler. Jøje meg.
Utvilsomt noe av det jævligste norsk musikkindustri har klemt ut de siste 5 år. Sangerinnen er jo helt blottet for talent, og musikken er et eneste stort mas.
Det hadde jo vært et genialt stykke performance- / installasjonskunst for å vise det moderne menneskets musikalske forflatning....høstutstillingen?....Astrup Fearnly betalte vel et 50-talls mill for Jeff Koons nipsfremstilling av Wacko Jacko og Bubles the Chimp....faen Roffe, - du kan bli rik !!Husker en oppgave fra gymnaset i engelsktimen: Presenter noe du liker eller misliker.
Jeg tok søsterens Modern Talking-kassetter (!) og brukte to kassettradioer til å sette sammen en rudimentær miks på følgende måte: Verset fra første sang, refrenget fra neste, verset fra neste sang etc. Det ble 5 minutter med grusom Modern Talking. Deretter presenterte jeg det for klassen og spurte hvor mange ulike låter de trodde de hadde hørt. De fleste tipsene gikk på 4-5. Jeg hadde mikset sammen over 10 låter. Dette illustrerte det jeg allerede visste: Alle Modern Talking-låter er like. Fæle greier og altså en uendelig reprise.
Har stor forståelse for at folk har ulik musikksmak. Kan også være med på at "Gåte" kan oppleves masete for mange. Men, jeg stusser veldig når du sier "Sangerinnen er jo helt blottet for talent". Kan du nevne noen du mener har talent, så jeg kan prøve å forstå hvordan du tenker!??Utvilsomt noe av det jævligste norsk musikkindustri har klemt ut de siste 5 år. Sangerinnen er jo helt blottet for talent, og musikken er et eneste stort mas.
Umulig å nevne alle jeg mener har talent, men la meg nevne noen få:Har stor forståelse for at folk har ulik musikksmak. Kan også være med på at "Gåte" kan oppleves masete for mange. Men, jeg stusser veldig når du sier "Sangerinnen er jo helt blottet for talent". Kan du nevne noen du mener har talent, så jeg kan prøve å forstå hvordan du tenker!??
Mvh. Frank
Neineineinei... heheDe Lillos !!!!
Det finnes bedre kvinnelige vokalister.
Jeg har faktisk litt sansen for Bonnie Tyler. Fremstår litt som en Rod Steward med baller, og det er jo en åpenbar forbedring. Og Jim Steinmans sanger er heller ikke å forakte.Bonnie Tyler, ja, med direkte assosiasjoner til Michael Bolton, som om mulig er enda verre.
http://www.usatoday.com/life/music/news/2004-04-18-worst-songs_x.htmChorus:
We built this city, we built this city on rock an' roll
Built this city, we built this city on rock an' roll
Say you don't know me, or recognize my face
Say you don't care who goes to that kind of place
Knee deep in the hoopla, sinking in your fight
Too many runaways eating up the night
Marconi plays the mamba, listen to the radio, don't you remember
Chorus:
Someone's always playing corporation games
Who cares they're always changing corporation names
We just want to dance here, someone stole the stage
They call us irresponsible, write us off the page
Chorus:
It's just another Sunday, in a tired old street
police have got the chokehold, and we just lost the beat!
Who counts the money underneath the bar
Who rides the wreaking ball into our guitars
Don't tell us you need us, 'cos we're just simple fools
Looking for America, coming through your schools
(I'm looking out over that Golden Gate bridge
on another gorgeous sunny Saturday and I'm seeing bumper to bumper traffic.
Don't you remember (remember)
(Here's your favorite radio station, in your favorite radio city
The city by the bay, the city that rocks, the city that never sleeps)
Chorus:
Chorus:
(We built, we built this city) built this city (we built, we built this city) (repeats out)
P4 suger, men Ravi's Dødssøt er ei kongelåt om knark!Smurfepappa Ravi tar kaka. Så godt som allt som spilles på P4(de har jo samme jævlige spilleliste hver dag)
En jeg ikke husker/vet navnet på med et par låter hvor den ene starter med "my life is precious, my life is pure" hvor hele søtsuppa rimer fra ord til ord. ble spillt sønder og sammen på radio for en tid siden.Er det meg det er noe galt med som forakter artisten og sangene hans så mye? Kjenner at sikringene i toppen smeller i serie når den blir spillt på radio.....
AAAAARGH! Godt å kunne dra på seg litt øresus av god gammel Sabbath på vinyl for å føle seg bra igjen.
En avsporing fra det tråden startet med, nemlig norske vederstyggeligheter.noen som husker gruppa Opus, med "hiten" Life is life fra the 80`s?.............
har fortsatt mareritt om den sangen................
Så enig så enig, Laibach kurerer gruff!En avsporing fra det tråden startet med, nemlig norske vederstyggeligheter.
Forøvrig gir det en skadefro glede å høre fæle sanger radbrukket; jeg kan anbefale Laibachs "Leben heisst Leben" som kur mot kvalme utløst av ovennevnte Opus-låt.
Dette var direkte sjokkerende, Boffen! Ærlig talt, putte PRINCE inn på en ti på bånn-liste er det mest sinnssvake jeg noen gang har sett (selv om smaken er som baken : ) Personlig ville jeg kastet stereoanlegget på søpledynga om jeg ikke hadde hatt tilgang til en eneste Prince-låt...om ikke akkurat 10 på bånn så iallefall 10 dølle.
The Strokes
The Darkness
Tori Amos
Alanis Morisette
Silje Nergård
Kari Bremnes
Gåte
Prince
Briskeby
Heidi Hauge
om ikke akkurat 10 på bånn så iallefall 10 dølle.
The Strokes
The Darkness
Tori Amos
Alanis Morisette
Silje Nergård
Kari Bremnes
Gåte
Prince
Briskeby
Heidi Hauge
Modern Talking ja.. Selvom jeg er en liten drittunge iforhold til mange her på forumet så er det et band som vekker vonde minner. Senest for 3uker siden i Kina.Modern Talking var fæle greier ja. Nå kom jeg på en dame fra min sene barndom (og videre): Bonnie Tyler. Jøje meg.
Har ikke hørt om Whatever skiva engang. Er'n så ræva?Ti på bånn?
Det er lett.
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
Kari Bremnes - Whatever
;D
O.
P.S Supersilent-konserten i kveld var formidabel!!!