Fordi avspillingssoftwaren din da tydeligvis gjør MQA core dekoding.Men hvorfor får jeg "96" og "88.2" på min dac som ikke er mqa ved Tidal master?
Fordi avspillingssoftwaren din da tydeligvis gjør MQA core dekoding.Men hvorfor får jeg "96" og "88.2" på min dac som ikke er mqa ved Tidal master?
Ditto her.Ser ut til at Tidal er nede nå. Får ikke logget inn på noen plattformer. Ser mange melder om det samme, blant annet på Roon Community.
For all del, vinyl, cd, NAS, Spotify og Deezer, så ja jeg skal nok klare meg en stundDitto her.
Men ingen krise - har et par vinylplater som kan spilles......
Oppe igjen nåNormalt er Tidal dønn solid med god oppetid er min erfaring, satser på at nedetiden blir kortvarig.
Hei, ser at du får tital til å virke på din ready NAS med LMS og squeezebox touch. Jeg har samme oppsett, men finner ikke ut hvilken oppdaterte programvare jeg skal installere. Så her virker det ikke. Jeg går inn her(se vedlegg), og finner ikke ut av hvilken jeg skal bruke. Hadde vært veldig takknemlig for gode råd.Funker her @IvarT (ReadyNAS med LMS og Squeezebox Touch)
Hei, ser at du får tital til å virke på din ready NAS med LMS og squeezebox touch. Jeg har samme oppsett, men finner ikke ut hvilken oppdaterte programvare jeg skal installere. Så her virker det ikke. Jeg går inn her(se vedlegg), og finner ikke ut av hvilken jeg skal bruke. Hadde vært veldig takknemlig for gode råd. Vis vedlegget 711788 Vis vedlegget 711790
Begge deler.Er de faktisk borte, eller bare erstattet av nye utgivelser slik at du må søke opp albumet på nytt og legge til det nye? Fremdeles irriterende altså.
Det var litt styr, og måtte oppdatere OS på ReadyNAS for å få det til.Hei, ser at du får tital til å virke på din ready NAS med LMS og squeezebox touch. Jeg har samme oppsett, men finner ikke ut hvilken oppdaterte programvare jeg skal installere. Så her virker det ikke. Jeg går inn her(se vedlegg), og finner ikke ut av hvilken jeg skal bruke. Hadde vært veldig takknemlig for gode råd.