Til alle forumfilosofer og medbomser.

A

Akle

Gjest
De fleste av oss er ikke overfladiske vil jeg tro, vi foretrekker i det minste pene jenter som ikke er det, - såpass skal vi ha.

Så til spørsmålet.

Rompe eller pupper?

A

Akle

Gjest
Må selv tilstå at jeg er en rompemann, så er det sagt.

Ivar_Loekken, du får ingen ting av meg. Dessuten har jeg relativt dårlig med pupper...

Ivar_Loekken

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.12.2006
Antall liker
2
Mannfolk er fra naturens side skapt frastøtende, og bør derfor helst dekkes til, så det er helt greit.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.773
Rumpe, fast og med sprett. Pupper er ofte sterkt overdrevet.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Sterkt overdrevne pupper er å foretrekke! ;D

T

Thomas1

Gjest
Det er vanskeligere å "fake" en fin rumpe, så rumpe blir mitt svar.

karl

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.09.2006
Antall liker
0
Helheten er det som teller! To the bitter end!

S

slowmotion

Gjest
Må si meg enig med Karl, helheten teller....
Hvis jeg må velge mellom rompe og pupper
så velger jeg rompe og pupper.
Som sagt, helheten.....

;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.773
Dette vart for vanskeleg.....har aldri truffe noko hokjønn som berre har det eine.
:D Enten har de begge deler, eller så har de ingen av delene?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Aldri har det vært enklere å velge... ;D

Pupper på menn er utrolig lite atraktivt!

Når det er sagt hevdet faktisk min mann nylig at han hadde lest at det skulle være bra for menns helse å se på bryster. Hjertet hadde visst godt av det. Merkelig nok har ikke jeg lest dette noe sted...
Men om de nå finner ut at det er sunt å synge, så vil jo etterhvert uttrykket: piker, vin og sang få en helt ny betydning... ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.165
Torget vurderinger
0
Kunne selvsagt si noe om sprettrumper eller faste pupper, men sannheten er ingen av delene !

Mellom øra !!!!! Tenner på glupe damer ! Ei det går an å diskutere musikk literatur og kunst med. Ahhh det er himmelrike ! ;D

PS. Glupe damer er pr. definisjon vakre også !

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.052
Første innlegg synes å antyde at man må velge mellom fordeler og bakdeler?? Underlig problemstilling.

Brevordner

Medlem
Ble medlem
27.08.2006
Antall liker
0
Første innlegg synes å antyde at man må velge mellom fordeler og bakdeler?? Underlig problemstilling.
Godt sagt av en som henger i nettet sammen med medsammensvorne brevordnere. Nettverket av brevordnere og intetsigere synes å være endeløst. Har du noengang vært orginal Noruego?

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.008
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Uten begge deler i helga. "Noen" er på tur til Finland. Skal si det er rolig og fint her nå....

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
17.308
Sted
Østfold
Det var dette med proporsjoner igjen da. En ting er pupper og rumpe i forhold til hverandre. En annen ting er pupper og rumpe i forhold til resten av kroppen. Sist, og oftest glemt, er kroppen i proporsjon til det som befinner seg bak fasaden.

Vi Menn har et bilag med bikinijenter en gang i året. I år så de som vanlig veldig bra ut. Et nummer senere kom en DVD med klipp fra photoshootet. Der fikk man se jentene live, og de pratet. Plutselig var de langt mindre atraktive og ord som "prostituert", "jentunge" "uintelligent" og "bimbo" fløt opp til overflaten helt uoppfordret.

Ellers liker jeg Komponentens forslag her. Fest med rødvin, allsang og toppløse damer ;D

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.052
Godt sagt av en som henger i nettet sammen med medsammensvorne brevordnere.  Nettverket av brevordnere og intetsigere synes å være endeløst.  Har du noengang vært orginal Noruego?
Qué?

Brevordner

Medlem
Ble medlem
27.08.2006
Antall liker
0
Det var dette med proporsjoner igjen da. En ting er pupper og rumpe i forhold til hverandre. En annen ting er pupper og rumpe i forhold til resten av kroppen. Sist, og oftest glemt, er kroppen i proporsjon til det som befinner seg bak fasaden.

Vi Menn har et bilag med bikinijenter en gang i året. I år så de som vanlig veldig bra ut. Et nummer senere kom en DVD med klipp fra photoshootet. Der fikk man se jentene live, og de pratet. Plutselig var de langt mindre atraktive og ord som "prostituert", "jentunge" "uintelligent" og "bimbo" fløt opp til overflaten helt uoppfordret.

Ellers liker jeg Komponentens forslag her. Fest med rødvin, allsang og toppløse damer ;D
Bli med på brevordnerfest! Alt er fortalt før. Likevel så interessant. En bekreftelse.

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Kunne selvsagt si noe om sprettrumper eller faste pupper, men sannheten er ingen av delene !

Mellom øra !!!!! Tenner på glupe damer ! Ei det går an å diskutere musikk literatur og kunst med. Ahhh det er himmelrike !  ;D  

PS. Glupe damer er pr. definisjon vakre også !
Som vanlig er du bare ute etter å sjarmere Komponenten.
Men du har et poeng, intelligens, rompe og pupp..
Mmmmmmmmmmmmm 8)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
;D ;D ;D

Nå må ikke de søte puseguttene begynne å krangle her…
Den dagen jeg eventuelt kommer til å starte dyrepark, da skal dere få være mine første beboere. Kanskje kan vi få med oss en liten rosa panter og…?

Ellers er det jo sympatisk at du foretrekker intelligente damer Spiralis. Jeg har ellers lest at menn helst foretrekker damer som er mindre intelligente enn seg selv, og som også tjener mindre. Om man skal anta at intelligens er noenlunde jevnt fordelt mellom kjønnene, så sitter det altså en del utrolig intelligente damer rundt omkring som ingen vil ha. Og på andre siden sitter det vel og en gjeng utrolig dumme menn, som ikke makter å finne noen som er dummere enn seg selv.
Det er nok best å være middelmådig. :D

Du trenger ikke bekymre deg Oddgeir, ikke mange her kan måle seg med deg i klokskap, kunnskap og “riktige” meninger vet du… ;)

S

slowmotion

Gjest
Sånn når vi er inne på tema likevel....

Hva synes folket om siliconpupper?

Er det bare jeg som synes det er noe dritt?

Endel yngre folk jeg har prata med synes det er helt all right?!?

soundscape

Æresmedlem
Ble medlem
21.09.2005
Antall liker
39.165
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
19
Silikonfri for all del, men når det kommer til stykket så er det vel andre kvaliteter som holder et forhold gående enn formen på pupper og rumpe.

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.052
På dette området har jeg vel samme forhold til plastikk som salige Duelund, uten at jeg dermed har sett nødvendigheten av å påføre linolje på noen av komponentene jeg deler hus med.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Kvinnen er nå engang menneskets beste venn. Så de må man stelle pent med. Det innbefatter ikke å la de fylle det som måtte være av attributter med silikon.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.357
Torget vurderinger
1
Mannfolk er fra naturens side skapt frastøtende, og bør derfor helst dekkes til, så det er helt greit.
Mja...det er her en burka må til, hehe.

mvh.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Rompe. Helt klart.

Intet slår en skikkelig spretten hardtail.

'Hip to waist ratio' er avgjørende. Det er en sammenheng med fruktbarhet ute og går her.

Det er en grunn til at vi er utstyrt med blikk for skjønnhet.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Silisiumpupper? Er det en slags ultimat nerdeting eller noe sånt?

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.052
Får bare håpe at ikke gnukkingene (mest mulig til ingen penger), tweakingene (alt kan/bør modifiseres) og målefascistene her på forumet ikke tar tilnærmingen til hifi med seg også i møtet med det annet kjønn;)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Får bare håpe at ikke gnukkingene (mest mulig til ingen penger), tweakingene (alt kan/bør modifiseres) og målefascistene her på forumet ikke tar tilnærmingen til hifi med seg også i møtet med det annet kjønn;)
Hjemlån, blindtesting og sånt mener du ?

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Sånn når vi er inne på tema likevel....

Er det bare jeg som synes det er noe dritt?

Endel yngre folk jeg har prata med synes det er helt all right?!?
Jeg har aldri kost med noen damer som har slike, så jeg vet ikke hva jeg skal synes om dem.......

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Antall liker
8.052
Hjemlån, blindtesting og sånt mener du ?
Hehe:)

Ja, og en dame som bare ser og høres bra ut dersom man sitter i sweetspot er i alle fall ikke noe for meg.

Topp Bunn