Til alle forumfilosofer og medbomser.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Hva med sikaflex pupper?  sticky fingers...
Får du 'sticky fingers' av å fifle med puppene, er det bare en ting å gjøre:

LØØØØØP!!!!!!!

A

Akle

Gjest
Jeg akter da ikke å velge meg en rompe for giftemål.

Vi snakker utelukkende estetikk til inspirasjon her, og da hvilken del av den kvinnelige anatomi som appelerer mest til deres estetiske sans.

Hva kvasiintelligensiaen og andre asexuelle søker av kvaliteter hos de kjønnsløse kan vi ta i en annen tråd, dette er ikke stedet å være pc.

Kan det være så vanskelig.

Silikonpupper er blasfemi. At noen begår slik styggedom på grunn av dårlig selvtilitt er forståelig, det er virkelig media og innføringen av markedsfundamentalismen som har skapt avbilder. Diversitet er et gode.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.079
Torget vurderinger
2
Jeg akter da ikke å velge meg en rompe for giftemål.
Neivel. Men du må vite at selv den smekreste rompe kan vise seg å være et skikkelig rasshøl.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.174
Torget vurderinger
0
Silikonpupper er blasfemi. At noen begår slik styggedom på grunn av dårlig selvtilitt er forståelig, det er virkelig media og innføringen av markedsfundamentalismen som har skapt avbilder. Diversitet er et gode.
Joda,....men...... Må nok i likhet med visse andre bare bryte sammen å tilstå at jeg ikke har "hands on" erfaring med silikonpuper. Men derfra til å forkaste eller fordømme, ? Nei.... tror ikke det. Har mange forsåvidt gode grunner for ikke å bruke silikon, tror forøvrig saltvannsputer er mye "sunnere", men det blir for lettvint å si til en dame at dine "vrengte lommefor" er like bra som .....( fyll inn med din favoritt puppedame ) sine struttepupper ! Sannheten er jo at de fleste menn bryr seg mye om damens utseende, deri ligger også sterk interesse for pupper. For ikke snakke om hvor ubarmhjertige kvinner kan være mot sine mindre vellykkede medsøstre ! Kvinnesolidaritet er et begrep totalt blottet for innhold !

Man må nok bare takke sin Gud for at man er født som mann ! En vellfyllt lommebok kompenserer glatt for både ølvom og mer ! Ikke fullt så greit å være hunkjønn.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
De fleste av oss er ikke overfladiske vil jeg tro, vi foretrekker i det minste pene jenter som ikke er det, - såpass skal vi ha.

Så til spørsmålet.

Rompe eller pupper?
Liten, stram rumpe + mellomstore, spretne pupper er en grei kombinasjon.

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
0
Silikonpupper ser helt sjukt ut.
Men for nysgjerrighetens skyld skulle jeg gjerne kjent på et par for å få en såkalt "hands on experience". Kanskje hadde det endret mitt standpunkt, men jeg har en ubehagelig følelse av det motsatte....

Honkey

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.012
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Snakket med ei lesbisk venninne. Silikonpupper er oppskrytt.
::) ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Hifi-entusiaster , jammen sa jeg smør…

Jeg er i grunn skuffet over seriøsiteten her. Hva er dette?
En ekte entusiast bør ha to ting å gå etter ved valg av dame:

1.Ørene. Store ører, som står litt ut. Så får man heller diskutere om man liker best store eller små øreflipper, men her et det vel helt klart at riktig fasong og innstilling av ørene er utslagsgivende for å kunne lytte best mulig. Hvordan klarer en ekte entusiast seg uten en slik dame, man risikerer jo å ende opp med en som rett og slett ikke klarer å høre at det er forskjell på kabler… ;)

2.Størrelse og kropp. Jo større jo bedre. Fungerer bra til å dempe lyden, bassfelle, eller hva man nå kaller det. Her må man være litt kreativ. Plasser godstolen det stedet i rommet hvor man trenger litt demping , så setter hun seg der helt av seg selv. Eller omvendt, om hun har en favorittplass i stuen, så flytter man anlegget så det passer i forhold til dempematerialet. Størrelsen kan man til en viss grad variere selv, avhengig av frokost på sengen, gode middager eller tur i skog og mark, her er det mulig å prøve seg fram.
:)

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Hifi-entusiaster , jammen sa jeg smør…

Jeg er i grunn skuffet over seriøsiteten her. Hva er dette?
En ekte entusiast bør ha to ting å gå etter ved valg av dame:

1.Ørene. Store ører, som står litt ut. Så får man heller diskutere om man liker best store eller små øreflipper, men her et det vel helt klart at riktig fasong og innstilling av ørene er utslagsgivende for å kunne lytte best mulig. Hvordan klarer en ekte entusiast seg uten en slik dame, man risikerer jo å ende opp med en som rett og slett ikke klarer å høre at det er forskjell på kabler… ;)

2.Størrelse og kropp. Jo større jo bedre. Fungerer bra til å dempe lyden, bassfelle, eller hva man nå kaller det. Her må man være litt kreativ. Plasser godstolen det stedet i rommet hvor man trenger litt demping , så setter hun seg der helt av seg selv. Eller omvendt, om hun har en favorittplass i stuen, så flytter man anlegget så det passer i forhold til dempematerialet. Størrelsen kan man til en viss grad variere selv, avhengig av frokost på sengen, gode middager eller tur i skog og mark, her er det mulig å prøve seg fram.
:)
Ta det helt med ro. Dette er off-topic. Men, viktig likevel!

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Jeg tar det helt med ro... er bare bittelitt bekymret for dere, trodde faktisk dette var en hifisentral... ;D ;D ;D

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Jeg tar det helt med ro... er bare bittelitt bekymret for dere, trodde faktisk dette var en hifisentral... ;D ;D ;D
Vi har da mer enn ett interessefelt! Disse burkaene som er blitt så populære i en del primitive miljøer ødelegger forresten mye av hverdgsestetikken for meg.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Vi har da mer enn ett interessefelt!  Disse burkaene som er blitt så populære i en del primitive miljøer ødelegger forresten mye av hverdgsestetikken for meg.  
Å?? Da er du nok ikke seriøs nok. Burka er ellers noe herk med tanke på lytting, ørene er jo dekket. Kan du tenke deg? ;D

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
31.161
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Kanskje det har noe med off-topic å gjøre ;D
Mvh

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
10.780
Burka er ellers noe herk med tanke på lytting, ørene er jo dekket. Kan du tenke deg?  ;D
Åja? Hva med disse norske budeiene innhyllet i en bunad? Masse dingel-dangel som lager mye klirr. Pluss at de kan lage noen helt absurde fasonger av pupper og rumpe.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Åja? Hva med disse norske budeiene innhyllet i en bunad? Masse dingel-dangel som lager mye klirr. Pluss at de kan lage noen helt absurde fasonger av pupper og rumpe.

Selvsagt noe herk dette og. Men akkurat på 17.mai har man vel annet å gjøre enn å lytte til musikk.. Det blir vel helst korpsmusikk i så fall, er da blekner vel fort all dingel-klirringen...

Topp Bunn