P
Parelius
Gjest
Selges!ADYTON OPERA
|
Selges!ADYTON OPERA
Begynner å tro at du har en velutviklet gane ved siden av ørene dine. Mine egne ører ramler snart av, men det er nok av Lagavulin 16 i glasset. Men den er snart slutt den også, kan jeg tenke meg...Hjem til standard 16 år Lagavulin må man uansett alltid en gang i mellom. Det er som å gå på konsert. Må ha referansen på plass av og til.
Hæ?Selges!
Er det en liten Abbysiner som er hifiinteressert her?ADYTON OPERA
![]()
Jeg er på listepopnivå på rødvin. Drikker og glemmer...Begynner å tro at du har en velutviklet gane ved siden av ørene dine.
Reference 3A Royal Master mkII
Lettdreven høytaler, uten cross-over, kabinett med corian sideplater, bygget i Sveits for 10 år siden. Låter virkelig fantastisk, IMO.
Synd ikke flere har oppdaget denne produsenten. Forhandles nå i Norge.
Gir meg utrolig musikalsk glede. Disse høytalerne kommer jeg aldri til å selge!
![]()
Nytt WAF-prosjekt, eller?![]()
Funka som F det der!![]()
Hei!
Jeg ble bare litt skeptisk til kombinasjonen av mye strøm og brennbart materiale![]()
![]()
Hvorfor det?
Det er tjekket af Niels Larsen, NLE, der er den oprindelige konstruktør, om alt var iorden.
Mvh.
Sven Palvig
Hehe, et koselig "lite" anlegg ja. Hvilke ARC modeller er detHeisann.
Bilder av andres anlegg er alltid morsomt så derfor tenkte jeg å bidra med mitt lille anlegg. Har fått meg nytt rom, nye monoblokker og dac. Spiller veldig bra, men kontroll over de lavere frekvenser er et slit (mye flytting av høyttalere) å få til. Har planer om å komme tilbake med flere bilder og lytteinntrykk når jeg har fått jobbet litt mer med anlegg og rom.
Takk til Berg som gjorde opplasting av bilder mye enklere.
mag
![]()
Heisann.
Bilder av andres anlegg er alltid morsomt så derfor tenkte jeg å bidra med mitt lille anlegg. Har fått meg nytt rom, nye monoblokker og dac. Spiller veldig bra, men kontroll over de lavere frekvenser er et slit (mye flytting av høyttalere) å få til. Har planer om å komme tilbake med flere bilder og lytteinntrykk når jeg har fått jobbet litt mer med anlegg og rom.
Takk til Berg som gjorde opplasting av bilder mye enklere.
mag
![]()