Tilbud til alle medlemmer på Hifisentralen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.151
Torget vurderinger
2
ABONNER PÅ DET NYE BLADET ”WATT”!

Med utgangspunkt i ”gamle” Hjemmekino og dets nåværende skribenter har HL Media mk2 laget et helt nytt blad med navnet ”WATT” som kommer i salg hos Narvesen allerede 2. Februar!

Vi oppfordrer alle våre medlemmer til å støtte det nye bladet som vil inneholde nyheter, hjemme hos ( i hvert nummer ), større fokus på lydprodukter og lyd i to kanaler, artikler, messerapporter fra fjern og nær, og interessante produkter fra inn og utland innenfor kategoriene hi-fi, hjemmekino og bilde.

Hifisentralen har inngått et samarbeid med HL Media mk2 og har gleden av å tilby alle våre medlemmer et meget godt abo-tilbud på det nye bladet WATT. For kun kroner 399.- vil du motta 11 utgaver av WATT. Dette inkluderer samtidig en digital utgave av bladet som du kan lese på PC, Mac eller nettbrett.

For de som vil abonnere klikk her: http://tinyurl.com/6wpk8sl
Eller:
Send mail til: watt@aboservice.no
Send tekstmelding: Navn og adresse til 2131 med kodeord ABOWT
Eller ring: 67 21 12 39

Med vennlig hilsen,
Hifisentralen

Boogie-Stian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.08.2009
Antall liker
78
Torget vurderinger
7
Det var jo ikke rare utgiften. Jeg har bestilt et abonement og så får vi se hva det blir til.

Jeg har aldri kjøpt hverken hjemmekino eller Lyd & Bilde. At de har ligget på en nisje for utstyr tilgjengelig for folk flest er vel mye av årsaken til det, samt at vintage virker som et fremmedord. Fidelity er på den andre siden relativt interessant, men preget av for mye klisjeer og dårlig språk etter min oppfatning.

Her har vi vel alle muligheter til å påvirke innhold. Et nytt magasin tar som regel den retningen det ser ut til at de når flest lesere/kjøpere med. Litt aktivitet mht. leserinnlegg osv. vil vel forhåpentligvis være med å hjelpe dem på rett spor (hva nå det skulle vise seg å være...).

Vi får ønske dem og abonentene deres lykke til !

mvh:
Stian

B3nd1k

Medlem
Ble medlem
10.10.2010
Antall liker
0
36,- pr blad er ikke så ille :) Bestilte abonnement, alltid morsomt med litt lesestoff.
Lykke til ;)

C

Cyber

Gjest
Det er ikke mulig å bli kun digital abonnent for en lavere sum f.eks.? Tror mange hadde foretrukket det?

jonas

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.12.2004
Antall liker
1.244
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
21
B3nd1k skrev:
36,- pr blad er ikke så ille :) Bestilte abonnement, alltid morsomt med litt lesestoff.
Lykke til ;)
Har bestilt :D Dette var jo "GRISEBILLIG" ;D

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
Bestilt! Dette ser jeg frem til :D

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Antall liker
1.383
Bestilt via 2131 SMS og kodeordet ABOWT.

Fikk umiddelbar tilbakemelding om at bestillingen på WATT er registrert.
Det jeg imidlertid stusser litt på er følgende, som også sto i tilbakemeldingen:

2131 skrev:
...., og vil gjelde fra neste utgivelse.
Vil det bety at jeg må kjøpe over disk #1, for deretter å få bladet via posten?

Cheers!

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
Hei. Det kan nok godt hende fordi vi er så nære løssalgsdatoen for det første nummeret. Det første løssaølgsnummeret er heldigvis på tilbud for 49 kr. Om du skulle være så "heldig" å få et i posten samtidig som du har kjøpt et nummer skal vi selvsagt fikse så du får et nummer ekstra.

gooner4ever

Overivrig entusiast
Ble medlem
02.02.2008
Antall liker
832
Sted
Mysen
Torget vurderinger
1
Hvor og hvordan laster man ned den elektroniske utgaven som skal "følge med" papirutgaven?

jfinneru

Bransjeaktør
Ble medlem
24.02.2004
Antall liker
33
Torget vurderinger
1
Hei. Den jobbes det hardt med nå. Hele omveltningen skjedde såpass fort at man ikke har alt på plass når man kunne ønske det. Det er uansett noe det jobbes hardt med og vi vil selvsagt informere så fort dette er oppe å stå.

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
37.322
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
20
Spennende utgave av "nytt" blad. Lykke til!!
Leser nok et par utgaver før jeg hiver meg på ;)

gismo

SVS Inderøy

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2009
Antall liker
452
Sted
Inderøy i Nord Trøndelag
Der.

Da er det bestilt 11 utgaver.

Og skal nå finne ut hvor en får avbestilt lyd og bilde + hjemmekino.

Eller om en skal la det løpe ut perioden en har betalt for.

malla

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.01.2006
Antall liker
190
Sted
Bergen
Torget vurderinger
6
Da har jeg bestilt. Likte ikke "nye" Hjemmekino. lyd og Bilde kuttet jeg ut for flere år siden. For mye foto og gadget.Nye Hjemmekino blir sagt opp av meg. ;)

B3nd1k

Medlem
Ble medlem
10.10.2010
Antall liker
0
Er det fler en meg som bestilte via linken? Fylte ut alle feltene osv, fikk beskjed at jeg ville motta en mail. Men har fortsatt ikke mottat noe bekreftelse på verken mail eller telefon.

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.103
B3nd1k skrev:
Er det fler en meg som bestilte via linken? Fylte ut alle feltene osv, fikk beskjed at jeg ville motta en mail. Men har fortsatt ikke mottat noe bekreftelse på verken mail eller telefon.
Samme her

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Antall liker
1.498
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Har heller ikke mottatt noen bekreftelse

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.285
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
uob skrev:
Og ikke jeg heller.
Ingen bekreftelsesmail her heller.

Mistenker at bestillingsopplegget i bettbutikk-partneren deres trenger en oppdatering, for "neste"-knappen gikk jo rett til "du har bestilt" også. Antar at bledet er på gang, og hvis ikke er ingen skjede skadd, siden jeg ikke fikk lagt inn noen betalingsinformasjon heller. Antar at faktura kommer med første blad i posten. (?)

ambiance

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.01.2007
Antall liker
162
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
3
Det samme skjedde hos meg, men jeg lurer på om faktura kommer på e-mail adr som ble oppgitt?

A.

Vaden

Fersking
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
0
Fekk heller ikkje bekreftelsesmail.

Faktura kommer da sammen med første utgåve?

tasta

Hi-Fi interessert
Ble medlem
30.03.2005
Antall liker
0
Første utgave lå i postkassen idag :)

Regning fulgte med ja

B3nd1k

Medlem
Ble medlem
10.10.2010
Antall liker
0
Første utgave kom til meg i går også :) Faktura vedlagt.
Får vi det Headsettet gratis vi også eller? Eller kun de som tegner abonnement via annonse i bladet? :p

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.103
B3nd1k skrev:
Får vi det Headsettet gratis vi også eller? Eller kun de som tegner abonnement via annonse i bladet? :p
Skal du ha Koss Porta Pro koster abo. 100 kr. mer. (kr. 499.-)

B3nd1k

Medlem
Ble medlem
10.10.2010
Antall liker
0
Super skrev:
B3nd1k skrev:
Skal du ha Koss Porta Pro koster abo. 100 kr. mer. (kr. 499.-)
Så vis jeg betaler 100,- ekstra på fakturaen som opprinnelig var på 399,- Får jeg denne da? :)
Er jo verdt det, trenger et nytt enkelt headsett :p

Topp Bunn