Musikkmannen
Musikk i fokus
Dette er det som er kjekt med lydlaug.. kan låne og prøve av hverandre (eller hur luke, necroth og coolbiz) ;D
Det er nok mulig jeg må hanke inn dakki_luke og #5 for en kaffikveldHoJ skrev:Dette er det som er kjekt med lydlaug.. kan låne og prøve av hverandre (eller hur luke, necroth og coolbiz) ;D
Eg komme!!! 8)KMMM skrev:Jeg har lovet en del av dere å arrangere en aldri så liten lyttekveld.
Nå har det seg slik at naboen drar til syden og konemor ligger litt etter på veninnebesøkene
Så da åpner det seg jo en luke for slikt
Jeg har ikke all verden med plass og den så kalla "sweet spotten" må man krangle om. Men, man er vel siviliserte ;D
Hvis du vil komme må du gjerne ta med noe musikk du er ekstra glad i. - Og gjerne på vinyl.
Hva med torsdag 7. februar kl 20.00?
Send meg en PM
Mvh
Kåre
Har ikke ferie, jobber til 18.00. Skal se om det lar seg gjøre (melkekyr med kalv på vei er veldig utilregnelige) Det hadde vært veldig hyggelig.tah skrev:Ei samling i vinterferien bør vi få til! (Ikkje alle har ferie heller.......)
Det virker som at torsdag er ein brukbar dag.
Kva med ein tur til Bryne? Her er det nesten garantert elendig skiføre!
Eg har god plass og god kaffe! (Og brukbar lyd)
tah
Hei Kåre, skal vi dra sammen.. Jeg bor på Godeset.KMMM skrev:Jeg skal se om jeg klarer å ta en tur også
Kåre
Ypperlig tiltak! Jeg vil gjerne også komme dersom du har ledig plass.tah skrev:Heisann!
Klarer vi å få til ei samling i mårå, torsdag?
Eg skal ha fyr i peisen og varm kaffe med tilbehør. Frå ca kl 1900 og utover.
Ta med musikk etc.
Velkommen til hifi-symposium!
tah
coolbiz skrev:Jeg har nettopp oppgdradert mine LinkwitzLab Orion høyttalere til v3.2.1 og så snart jeg får nye møbler på plass, kan jeg ta i mot besøk, om noen skulle ønske det.
Selv har jeg har ikke vært på så veldig mange "treff", men sant å si har jeg et par ganger vært litt frustrert over den ikke alltid like vellykkede blandingen av sosialt samvær og fiiinlytting. Fremstår jeg som helt treff-nazi dersom jeg foreslår at alle som vil bør få lytte noenlunde uforstyrret til medbrakt eller foretrukket musikk i f.eks opptil 10-12 minutter? Så kan vi helle lyge & skrøne før og etterpå og innimellom.
;DVermin skrev:
Les på småjærsk dialekt:coolbiz skrev:Vermin skrev:
;D
Ok, ok, ok. Hvis dere vil heller ha syklubb enn lyttekveld, så gjerne for meg.