Siste generasjon Tact (2.2x og 2.0s) fungerer svært bra.Hei!
Har bestemt meg for å prøve med elektronisk romkorreksjon pga problematisk høytalerplassering. Noen som har erfaringer med ulike bokser?
Boks ? Det er vel for boksomaniacks.Hei!
Har bestemt meg for å prøve med elektronisk romkorreksjon pga problematisk høytalerplassering. Noen som har erfaringer med ulike bokser?
På Hifi Klubben er det Lyngdorf som rår. Dirac i Frankrike har imidlertid supre priser:Hvor selges disse, fant ingen ting på hifiklubben..?
Fersk skilsmisse. Så nå er det to separate selskaper.Takk for svar, men PC blir for avansert jeg trenger en enhet som gjør jobben for meg. Er ikke Tact og Lyngdorf det samme??
Ok, så romkorreksjonsenhetene heter fortsatt Tact, mens forsterkerene heter Lyngdorf? Finnes det forhandlere for Tact i Norge lenger da?Fersk skilsmisse. Så nå er det to separate selskaper.
Nei, de skriver følgende: I skrivende stund er det uvisst hvorvidt det amerikanske selskapet (romkorreksjonsbiten) velger å videreføre TacT navnet, og skulle de produktene finne vei til det europeiske markedet, vil de ikke bli markedsført av Hi-Fi Klubben.Hifi klubben....
Her er Tact:Nei, de skriver følgende: I skrivende stund er det uvisst hvorvidt det amerikanske selskapet (romkorreksjonsbiten) velger å videreføre TacT navnet, og skulle de produktene finne vei til det europeiske markedet, vil de ikke bli markedsført av Hi-Fi Klubben.
tact/lyngdorf bruker pc, så da er du like langt. sitter her nå med lyngdorf tda2200 og CD-1. det er definitivt ikke plug and play. her må det leses, prøves, feiles og prøve igjenTakk for svar, men PC blir for avansert jeg trenger en enhet som gjør jobben for meg. Er ikke Tact og Lyngdorf det samme??
Da må jeg kanskje vente på kommende Plug and Play produkter. Coplands(diskuteres i en annen lenke) er vel kanskje mer egnet for meg. Spennende å se når den kommer og hva den vil koste.tact/lyngdorf bruker pc, så da er du like langt. sitter her nå med lyngdorf tda2200 og CD-1. det er definitivt ikke plug and play. her må det leses, prøves, feiles og prøve igjen